Aktualności

Możesz na nas polegać – PZU z nową kampanią wizerunkową

Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

PZU rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z listopada ubiegłego roku. Obecna odsłona rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do 22 marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU „Możesz na nas polegać” – zobowiązania,
na które największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej dotychczasowej komunikacji.

Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej, jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń
z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU
to ubezpieczyciel, na którym można polegać
– mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kampania potrwa od 17 lutego do 22 marca 2020 r. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.

Spoty kampanijne można obejrzeć na YT ubezpieczyciela:

Źródło: PZU

Fot. Screenshot, YouTube / PZU to ludzie, na których możesz polegać. To ubezpieczenia na różne sytuacje. (2)

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl
Tags: pzuPZU Spot

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

2 dni ago

Jak uzyskać odszkodowanie bez danych sprawcy? 

Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…

2 dni ago

Nie każda szkoda z OC – sprawdź, kiedy ubezpieczenie nie zadziała 

Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…

2 dni ago

Więcej niż jedna diagnoza – druga opinia medyczna w praktyce 

Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…

2 dni ago

Transformacja TUZ Ubezpieczenia 

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…

2 dni ago

Ranking, który mówi więcej niż statystyka. Gdzie w Polsce żyje się najlepiej? 

Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…

2 dni ago