Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
PZU
rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z
listopada ubiegłego roku. Obecna odsłona rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do 22
marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w
nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie
potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU
„Możesz na nas polegać” – zobowiązania,
na które największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej
dotychczasowej komunikacji.
Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej, jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń
z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU
to ubezpieczyciel, na którym można polegać – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kampania potrwa od 17 lutego do 22 marca 2020 r. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.
Spoty kampanijne można obejrzeć na YT ubezpieczyciela:
Źródło: PZU
Fot. Screenshot, YouTube / PZU to ludzie, na których możesz polegać. To ubezpieczenia na różne sytuacje. (2)
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…
W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…
Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…