Aktualności

Możesz na nas polegać – PZU z nową kampanią wizerunkową

Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

PZU rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z listopada ubiegłego roku. Obecna odsłona rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do 22 marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU „Możesz na nas polegać” – zobowiązania,
na które największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej dotychczasowej komunikacji.

Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej, jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń
z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU
to ubezpieczyciel, na którym można polegać
– mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kampania potrwa od 17 lutego do 22 marca 2020 r. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.

Spoty kampanijne można obejrzeć na YT ubezpieczyciela:

Źródło: PZU

Fot. Screenshot, YouTube / PZU to ludzie, na których możesz polegać. To ubezpieczenia na różne sytuacje. (2)

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl
Tags: pzuPZU Spot

Recent Posts

Ubezpieczenie podróżne od AGRO Ubezpieczenia 

Planujesz zimowy wypoczynek? A może wyjeżdżasz na narty za granicę? Niezależnie od celu i kierunku…

8 godzin ago

Warta podsumowała pomoc powodzianom 

Warta w ostatnich dniach podsumowała swoją pomoc poszkodowanym w powodzi i poinformowała, że zamknęła już 95%…

9 godzin ago

Ubezpieczenie turystyczne dla dziecka – czy warto kupić? 

Podczas ferii wiele dzieci wybiera się na obozy sportowe lub kolonie w górach. Jeśli kierunkiem…

9 godzin ago

Na czym polega rekalkulacja składki? 

Jak wiadomo, zanim zawrzemy umowę ubezpieczenia z danym ubezpieczycielem dokonuje on kalkulacji składki, czyli wyliczenia…

9 godzin ago

Ubezpieczenie skażenia produktu może pokryć koszty wynikające z jego zanieczyszczenia 

Wycofanie skażonego produktu z rynku może wiązać się kosztami liczonymi w milionach złotych. Co więcej, kwota…

1 dzień ago

Agencie, nie spełniłeś swojego obowiązku? Możesz zapłacić nawet 4263 zł 

Każdego dnia dbasz o ochronę ubezpieczeniową swoich Klientów, ale czy pamiętasz o swoim obowiązkowym ubezpieczeniu…

1 dzień ago