Categories: Aktualności

Możesz na nas polegać – PZU z nową kampanią wizerunkową

Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

PZU rozpoczyna nową komunikację, która jest kontynuacją kampanii wizerunkowej z listopada ubiegłego roku. Obecna odsłona rozpoczęła się dzisiaj i potrwa do 22 marca. Na jej potrzeby przygotowano dwa spoty reklamowe. PZU koncentruje się w nich na działaniach swoich pracowników, którzy niosą pomoc wszędzie tam, gdzie potrzebują ich klienci. Jednocześnie to podkreślenie obietnicy marki PZU „Możesz na nas polegać” – zobowiązania,
na które największy polski ubezpieczyciel wielokrotnie zwracał uwagę w swojej dotychczasowej komunikacji.

Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować im odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom nasi klienci mogą lepiej zadbać o swoją przyszłość. Jest to dla nas duża odpowiedzialność i ogromne zobowiązanie. Staramy się wypełniać naszą rolę najlepiej, jak to możliwe, myślimy jak nasi klienci i rozwijamy się po to, aby dostarczać im jak najwięcej pozytywnych doświadczeń
z marką. Nasze spoty inspirowane były prawdziwymi zdarzeniami. Nasi pracownicy z zaangażowaniem nieśli profesjonalną pomoc poszkodowanym po nawałnicach czy powodziach. Poszkodowani widzieli pełną mobilizację, dużą troskę o klienta i świetną współpracę. W PZU mówimy o nich, że to prawdziwi bohaterowie, którzy poprzez swoją codzienną pracę są fundamentem naszej działalności. Nie zawsze jest łatwo, ale staramy się dowieść, że PZU
to ubezpieczyciel, na którym można polegać
– mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.

Spoty (15”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, będą też dostępne na kanale Grupy PZU w serwisie YouTube. Kampania potrwa od 17 lutego do 22 marca 2020 r. Kreację spotów przygotowała agencja Red8 Advertising, a ich produkcją zajęło się studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja w kanałach mediów społecznościowych Grupy PZU.

Spoty kampanijne można obejrzeć na YT ubezpieczyciela:

Źródło: PZU

Fot. Screenshot, YouTube / PZU to ludzie, na których możesz polegać. To ubezpieczenia na różne sytuacje. (2)

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

2 dni ago
  • Aktualności

VH Polska przeprowadza wspólne szacowanie szkód w zbożach i rzepakach

7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…

2 dni ago
  • Aktualności

Platforma Cargo – nowy portal self-service PZU

PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…

3 dni ago
  • Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…

3 dni ago
  • Aktualności

Współpraca z Klientem w duchu medical-CARE

Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie turystyczne na wyjazd w góry

Tatrzańskie szlaki to idealne miejsce do aktywnego wypoczynku z całą rodziną. Jednak do takiej wyprawy musimy się dobrze przygotować, w…

3 dni ago