Na polskim rynku ubezpieczeniowym działa kilkanaście Towarzystw Ubezpieczeniowych, które prześcigają się w tworzeniu coraz to nowych produktów dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Ciekawe propozycje dotyczą m.in. przewoźników. Ubezpieczyciele konkurują ze sobą cenowo i proponują dodatkowo ubezpieczenia komunikacyjne.
OC przewoźnika drogowego to produkt wybierany wybierane przede wszystkim przez przewoźników. Taką polisę powinna posiadać każda firma transportowa, która posiada flotę pojazdów. Polisę należy wykupić od razu po zarejestrowaniu pojazdów. Ciekawostką jest to, że wymóg wykupienia takiej polisy to warunek stawiany często przez klientów. Zgodnie z przepisami prawa takie ubezpieczenie nie jest obowiązkowe, ale posiadanie polisy powinno leżeć w interesie firmy. Ubezpieczenie OCPD zapewnia ochronę OC przewoźnika za całkowite lub częściowe zniszczenie lub utratę przesyłki w transporcie krajowym i międzynarodowym.
Wariant podstawowy OCP zapewni wypłatę odszkodowania, gdy np. z powodu złych, trudnych warunków atmosferycznych transport nie zostanie dostarczony na czas. Polisa pokryje również koszty przechowania ładunków i działań zapobiegających szkodom lub zmniejszenia ich rozmiarów. Pokrycie kosztów dotyczy też m.in. opłaceniu prac ekspertów i refundacji opłat sądowych. Oczywiście takie ubezpieczenie można rozszerzyć o dostępne dodatki, ale wówczas cena polisy pójdzie w górę.
Oprócz ubezpieczenia OC dostępne są dodatkowe ubezpieczenia w postaci:
Ubezpieczenie GAP to tzw. polisa od straty finansowej w przypadku utraty pojazdu (np. szkoda całkowita po wypadku lub kradzieży). Takie ubezpieczenie może zostać zawarte dla samochodu nowego jak i używanego do 5 roku eksploatacji. Ochroną mogą być objęte m.in. pojazdy do DMC do 3,5 tony (motocykle i samochody osobowe) oraz pojazdy o DMC do 44 ton (pojazdy ciężarowe), o wartości fakturowej do 600 000 zł i objęty ubezpieczeniem Auto Casco. Taki pojazd nie może być pojazdem specjalnym, pojazdem nauki jazdy lub służącym do przewozu osób.
Źródło: magazynfakty.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…