Ponad 90% klientów poszukuje i weryfikuje agentów w Internecie. Jeśli Twoja aktywność będzie niska – znajdą kogoś innego. Z jakich narzędzi internetowych warto dziś korzystać, by skutecznie pozyskiwać nowych klientów? Te decyzje stają się szczególnie ważne w obliczu kolejnych trudności w kontaktach personalnych, które może wywołać pandemia.
Google to nie tylko wyszukiwarka, ale też potężny punkt styku z klientami szukającymi Twoich usług.
Ten potencjał można wykorzystać na 3 sposoby: płatnymi reklamami Google AdWords (SEM), pozycjonowaniem (SEO) i wizytówkami Google Moja Firma (pośrednim połączeniem obu). Pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest osiągnięcie jak najwyższych pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ Google jest bardzo wymagające pod względem jakości pozycjonowania, działaniami SEO zajmują się agencje i specjaliści. Skuteczną i tanią metodą jest założenie wizytówki na Google Moja Firma. Firmowa wizytówka w Google sprawi, że Twój biznes będzie widoczny w lokalnych wynikach wyszukiwania. Na mapie Google pokazuj się lokalizacja firmy oraz możliwość wyznaczenia trasy. Jeśli Twój biznes zlokalizowany jest w małej miejscowości, szansa na widoczność jest tym większa. Założenie wizytówki jest darmowe, jednak aby przynosiła podobne wyniki, co SEM i SEO warto oddać ją w ręce specjalisty. Prowadzenie wizytówki to jednak dużo tańsza propozycja niż inwestowanie w AdWords, czy zatrudnianie agencji SEO.
Warto dodać, że Google cały czas poszerza funkcjonalność wizytówek. Pr.cz lokalizacji, adresu www, numeru telefonu czy godzin otwarcia znajdziemy tu jeszcze opinie użytkowników organizowane wydarzenia, sekcje pytania i odpowiedzi, a także zdjęcia. Dzięki temu przekazujesz użytkownikom kompleksowe informacje o swojej firmie, promując swoją markę niewielkim kosztem.
Serwisy dla specjalistów – takie jak Znany Lekarz dla medyków i pacjentów – to miejsca, w których wiele osób szuka ekspertów z danej dziedziny i sprawdza opinie o nich. Obecność na takim portalu gigantycznie zwiększa wizerunek Ciebie jako profesjonalisty i widoczność dla klientów. Czy istnieje odpowiednik Znanego Lekarza dla agentów ubezpieczeniowych? TAK! Nazywa się Mapa Agentów!
Mapa Agentów to coś więcej, niż agregator usługodawców ubezpieczeń. Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji, Mapa łączy Cię z klientem, który wyszukuje usługi w Twojej okolicy. Wówczas wyświetlasz się w wynikach wyszukiwania jako pierwszy! Jeśli dodatkowo masz dobre opinie i polecenia, szanse, że klient nie zdecyduje się na kontakt, są minimalne.
Opinie dla klientów są dzisiaj jednym z najważniejszych kryteriów wyboru. Istotna jest dla nich także Twoja dostępność i szybkość załatwienia sprawy. Dzięki obecności na największej mapie agentów w Polsce, zadbasz o skuteczną prezentację swojej oferty w internecie. Mapa cały czas promowana jest w kampaniach wraz z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi co mocno zwiększa jej widoczność dla klientów ostatecznych.
Dużym plusem jest to, że tworząc profil na mapie, masz do niego pełny dostęp. Oznacza to, że w odróżnieniuod podobnych platform (np. klasyczne mapy firm), samodzielnie prowadzisz profil i decydujesz o tym, jakie zdjęcia i informacje na nim umieścisz. Masz pełną kontrolę nad wizerunkiem jaki tworzysz online. Mapa Agentów jest narzędziem bezpłatnym.
Dodatkowo Mapa to miejsce rozwoju. Webianry prowadzone przez Parterów Mapy, jakich jak Adam Kubicki, czy e-booki oraz merytoryczne artykuły pojawiając się na blogu to tylko cześć z aktywności jakie można mieć bezpłatnie dzięki obecności na Mapie.
Niedawno partnerem Mapy Agentów zostało Insly. Mapa Agentów oraz Insly pracują obecnie nad nowymi narzędziami do pracy agentów, które jeszcze w tym roku dostępne będą dla użytkowników Mapy.
Dołącz. Nie czekaj. Wejdź na www.mapaagentow.pl
Powyższy artykuł pochodzi z e-booka „Pozyskuj nowych klientów w internecie”, który obecnie bezpłatnie otrzymuje każdy agent, który założy konto na Mapie Agentów www.mapaagentów.pl.
Artykuł Sponsorowany
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…