AXA przygotowała ofertę przeznaczoną dla wspólnych przejazdów aranżowanych przy pomocy platformy BlaBlaCar.pl. Użytkownicy serwisu wspólnych przejazdów BlaBlaCar mogą w razie awarii auta, skorzystać z pomocy ubezpieczyciela.
Ubezpieczenie obejmuje organizację pomocy w przypadku m.in. awarii samochodu, wypadku lub próby kradzieży pojazdu, a także, kiedy podczas podróży okaże się, że akumulator odmówił nam posłuszeństwa.
Warunki ochrony AXA assistance
Bezpłatne ubezpieczenie assistance będzie obowiązywało podczas wszystkich przejazdów aranżowanych przez serwis BlaBlaCar.pl, w których uczestniczy przynajmniej jeden pasażer oraz podczas których przynajmniej jeden z punktów – wyjazdu lub docelowy – zlokalizowany jest w Polsce. Dodatkowo kierowca, który zamieszcza przejazd, musi posiadać polski numer telefonu zarejestrowany w BlaBlaCar.
W sytuacji wystąpienia szkody, AXA Assistance zapewni pomoc mechanika, który dokona naprawy samochodu na miejscu zdarzenia. Może jednak okazać się, że usterka jest na tyle poważna, że mechanik nie poradzi sobie z nią. Warunki ochrony skonstruowane są w ten sposób, że jeśli w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia usterka nie zostanie naprawiona – kierowca oraz pasażerowie będą przetransportowani do wskazanego przez każdą z osób miejsca – docelowego lub wyjazdu. Jeśli zaaranżowanie podróży tego samego dnia nie będzie możliwe, uczestnikom przejazdu zaoferowany zostanie nocleg ze śniadaniem.
Światowe partnerstwo BlaBlaCar z AXA ogłoszone zostało w 2015 roku i z funkcjonuje już w Belgii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii. Od marca 2018 roku ubezpieczenie assistance dostępne jest także dla polskich użytkowników platformy.
Źródło: www.blablacar.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…