Categories: Aktualności

Na rynku pojawiło się ubezpieczenie NFT

Platforma NFT HARTi i grupa ubezpieczeniowa Mitsui Sumitomo wprowadzają na rynek ubezpieczenie NFT. Firmy poinformowały, że ​​ruch ten ma na celu pokrycie wszystkich transakcji NFT notowanych na platformie HARTi bez żadnych dodatkowych kosztów dla sprzedawcy. 

Ubezpieczenie NFT 

Z doniesień medialnych wynika, że japońska platforma NFT HARTi i grupa ubezpieczeniowa Mitsui Sumitomo wprowadzą do swojej oferty ubezpieczenie NFT dla wszystkich cyfrowych dzieł sztuki umieszczonych w aplikacji HARTi. Produkt będzie dołączany do wystawionych przez sprzedawców NFT bezpłatnie – za płatność składek odpowiada, bowiem HARTi. 

Więcej informacji na temat tego czym jest NFT można znaleźć na platformie twojkurs.pl

Jak działa ubezpieczenie? 

W ramach nowej oferty Mitsui Sumitomo zrekompensuje właścicielom ubezpieczonych transakcji NFT, jeśli ich cyfrowe zasoby zostaną naruszone przez nieautoryzowany dostęp osób trzecich (np. w wyniku phishingu, kradzieży lub włamań do portfela) lub ulegną uszkodzeniu podczas przelewów. Wówczas ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie właścicielowi NFT. Będzie ono ustalane na podstawie ceny wystawienniczej każdego przedmiotu i do maksymalnej wartości 500 000 jenów (3 661 USD).  

Ubezpieczenia a kryptowaluty 

Jak możemy przeczytać, obie strony spodziewają się poszerzyć współpracę w zakresie ograniczania ryzyka związanego z NFT i zapewnią polisy z wyższymi limitami rekompensaty w przyszłości. 

Temat bezpieczeństwa i ochrony ma kluczowe znaczenie dla zachęcania do wejścia dużych japońskich firm do NFT, w tym domów towarowych, obiektów handlowych i głównych marek. Dlatego mamy nadzieję, że ta nowa usługa odegra rolę w bezpieczeństwie krajowego rynku NFT – powiedział Yuya Yoshida, założyciel i dyrektor generalny HARTi. 

Biorąc pod uwagę znaczenie ubezpieczeń dla prawidłowego rozwoju krajowego rynku wtórnego NFT, Mitsui Sumitomo Insurance opracował polisę od podstaw, czyniąc z niej pierwszy przypadek w Japonii – dodał Yuya Yoshida. 

Warto dodać, że już kilka innych dużych firm zdecydowało się wejść w przestrzeń kryptowalut i NFT. Między innymi jest to bank inwestycyjny Nomura i wydawca gier wideo Square Enix. W najbliższej przyszłości przekonamy się czy w ślad za tymi korporacjami podążą także ubezpieczyciele. 

źródło: cointelegraph.com 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

4 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

4 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

4 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

5 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

5 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

6 dni ago