Platforma NFT HARTi i grupa ubezpieczeniowa Mitsui Sumitomo wprowadzają na rynek ubezpieczenie NFT. Firmy poinformowały, że ruch ten ma na celu pokrycie wszystkich transakcji NFT notowanych na platformie HARTi bez żadnych dodatkowych kosztów dla sprzedawcy.
Z doniesień medialnych wynika, że japońska platforma NFT HARTi i grupa ubezpieczeniowa Mitsui Sumitomo wprowadzą do swojej oferty ubezpieczenie NFT dla wszystkich cyfrowych dzieł sztuki umieszczonych w aplikacji HARTi. Produkt będzie dołączany do wystawionych przez sprzedawców NFT bezpłatnie – za płatność składek odpowiada, bowiem HARTi.
Więcej informacji na temat tego czym jest NFT można znaleźć na platformie twojkurs.pl.
W ramach nowej oferty Mitsui Sumitomo zrekompensuje właścicielom ubezpieczonych transakcji NFT, jeśli ich cyfrowe zasoby zostaną naruszone przez nieautoryzowany dostęp osób trzecich (np. w wyniku phishingu, kradzieży lub włamań do portfela) lub ulegną uszkodzeniu podczas przelewów. Wówczas ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie właścicielowi NFT. Będzie ono ustalane na podstawie ceny wystawienniczej każdego przedmiotu i do maksymalnej wartości 500 000 jenów (3 661 USD).
Jak możemy przeczytać, obie strony spodziewają się poszerzyć współpracę w zakresie ograniczania ryzyka związanego z NFT i zapewnią polisy z wyższymi limitami rekompensaty w przyszłości.
– Temat bezpieczeństwa i ochrony ma kluczowe znaczenie dla zachęcania do wejścia dużych japońskich firm do NFT, w tym domów towarowych, obiektów handlowych i głównych marek. Dlatego mamy nadzieję, że ta nowa usługa odegra rolę w bezpieczeństwie krajowego rynku NFT – powiedział Yuya Yoshida, założyciel i dyrektor generalny HARTi.
– Biorąc pod uwagę znaczenie ubezpieczeń dla prawidłowego rozwoju krajowego rynku wtórnego NFT, Mitsui Sumitomo Insurance opracował polisę od podstaw, czyniąc z niej pierwszy przypadek w Japonii – dodał Yuya Yoshida.
Warto dodać, że już kilka innych dużych firm zdecydowało się wejść w przestrzeń kryptowalut i NFT. Między innymi jest to bank inwestycyjny Nomura i wydawca gier wideo Square Enix. W najbliższej przyszłości przekonamy się czy w ślad za tymi korporacjami podążą także ubezpieczyciele.
źródło: cointelegraph.com
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…