Platforma NFT HARTi i grupa ubezpieczeniowa Mitsui Sumitomo wprowadzają na rynek ubezpieczenie NFT. Firmy poinformowały, że ruch ten ma na celu pokrycie wszystkich transakcji NFT notowanych na platformie HARTi bez żadnych dodatkowych kosztów dla sprzedawcy.
Z doniesień medialnych wynika, że japońska platforma NFT HARTi i grupa ubezpieczeniowa Mitsui Sumitomo wprowadzą do swojej oferty ubezpieczenie NFT dla wszystkich cyfrowych dzieł sztuki umieszczonych w aplikacji HARTi. Produkt będzie dołączany do wystawionych przez sprzedawców NFT bezpłatnie – za płatność składek odpowiada, bowiem HARTi.
Więcej informacji na temat tego czym jest NFT można znaleźć na platformie twojkurs.pl.
W ramach nowej oferty Mitsui Sumitomo zrekompensuje właścicielom ubezpieczonych transakcji NFT, jeśli ich cyfrowe zasoby zostaną naruszone przez nieautoryzowany dostęp osób trzecich (np. w wyniku phishingu, kradzieży lub włamań do portfela) lub ulegną uszkodzeniu podczas przelewów. Wówczas ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie właścicielowi NFT. Będzie ono ustalane na podstawie ceny wystawienniczej każdego przedmiotu i do maksymalnej wartości 500 000 jenów (3 661 USD).
Jak możemy przeczytać, obie strony spodziewają się poszerzyć współpracę w zakresie ograniczania ryzyka związanego z NFT i zapewnią polisy z wyższymi limitami rekompensaty w przyszłości.
– Temat bezpieczeństwa i ochrony ma kluczowe znaczenie dla zachęcania do wejścia dużych japońskich firm do NFT, w tym domów towarowych, obiektów handlowych i głównych marek. Dlatego mamy nadzieję, że ta nowa usługa odegra rolę w bezpieczeństwie krajowego rynku NFT – powiedział Yuya Yoshida, założyciel i dyrektor generalny HARTi.
– Biorąc pod uwagę znaczenie ubezpieczeń dla prawidłowego rozwoju krajowego rynku wtórnego NFT, Mitsui Sumitomo Insurance opracował polisę od podstaw, czyniąc z niej pierwszy przypadek w Japonii – dodał Yuya Yoshida.
Warto dodać, że już kilka innych dużych firm zdecydowało się wejść w przestrzeń kryptowalut i NFT. Między innymi jest to bank inwestycyjny Nomura i wydawca gier wideo Square Enix. W najbliższej przyszłości przekonamy się czy w ślad za tymi korporacjami podążą także ubezpieczyciele.
źródło: cointelegraph.com
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…