W ubiegły czwartek w warszawskim teatrze Capitol wręczono nagrody za najlepsze produkty i usługi z branży nowych technologii. W kategorii „Nowość roku 2015 w zakresie usług” główną nagrodę zdobyła firma Link4 za usługę „Bezpieczna Jazda z LINK4”, którą firma przygotowała wspólnie z NaviExpert.
Usługa polega na tym, że każdy kierowca, który skorzysta z ubezpieczenia komunikacyjnego w firmie Link4, otrzyma bezpłatnie nawigację NaviExpert wraz z aplikacją „Bezpieczna jazda z LINK4”.
Marta Perwenis, dyrektor Departamentu E-Business w LINK4 podkreśla: „ Kierowcy otrzymują narzędzie pozwalające im z jednej strony zwiększyć własne bezpieczeństwo na drodze, a z drugiej usprawnić poruszanie się dzięki większej płynności oraz zmniejszyć prawdopodobieństwo otrzymania mandatu”. Bardzo ważną rolę w bezpieczeństwie kierowców pełni edukacja, co podkreśla Adam Bąkowski, prezes zarządu NaviExpert: „Poprzez zabawę, nagrody w konkursach i mądrą edukację chcemy zachęcić Polaków, by podróżowali bezpieczniej”.
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 342 produkty i usługi, a w głosowaniu wzięło udział aż 24870 internautów, którzy łącznie oddali blisko 200 tysięcy głosów.
W innych kategoriach nagrodzono m.in. takie firmy, jak ING Bank Śląski za usługę INGMobile czy POLKOMTEL za ofertę smartFirma 2. Technologicznym autem roku 2015 wybrano model Volvo XC90. Zwycięstwo w kategorii Smartfon roku 2015 zostało przyznane firmie Samsung za telefon Samsung Galaxy S6 edge+. Natomiast najlepszym Notebookiem roku 2015 okrzyknięto model Lenovo YOGA 900.
Źródło: www.link4.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…