Nationale-Nederlanden otrzymało nagrodę główną konkursu „Siła Przyciągania 2016” w kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników”. Projekt ma na celu wyróżnienie przedsiębiorstw działających w Polsce, które w najbardziej skuteczny i innowacyjny sposób prowadzą działania z zakresu employer brandingu.
Aleksandra Paszkiewicz, dyrektor ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Nationale-Nederlanden podkreśla, jak ważne jest zaangażowanie pracowników w kulturze organizacyjnej firmy: „Kluczowym wyzwaniem każdego pracodawcy jest zainteresowanie i utrzymanie pracowników o pożądanej postawie oraz umiejętnościach. W Nationale-Nederlanden szukamy osób zaangażowanych, gotowych podejmować ryzyko i wykazujących się inicjatywą. Pragniemy także przełamać stereotyp stagnacji w branży ubezpieczeniowej. Wierzymy, że wspólnie z naszymi pracownikami możemy zbudować kulturę organizacyjną, której bliżej do start-upu niż dużej instytucji”.
W kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników” zadaniem jury było wyłonienie, spośród wszystkich zgłoszeń, najbardziej skutecznej i oryginalnej inicjatywy skierowanej do pracowników, w celu zbudowania ich zaangażowania oraz chęci spontanicznego bycia ambasadorem firmy.
Aleksandra Paszkiewicz, nie kryje satysfakcji z otrzymania nagrody: „ Nagroda w kategorii „Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników” to dla nas wielki sukces i powód do dumy. Jest to też dowód na to, że działania, które na co dzień podejmujemy, żeby zapewnić naszym pracownikom angażujące i inspirujące miejsce pracy, zmierzają w dobrym kierunku i są doceniane”.
Organizatorzy „Siły Przyciągania 2016” poprzez konkurs chcą wyłonić ambasadorów nowego rynku pracy, którzy najlepiej odnaleźli się w zmieniających się realiach oraz wdrożyli efektywne mechanizmy z zakresu HR. Projekt kierowany jest zarówno do dużych pracodawców, jak i mniejszych firm czy też start-upów. W kapitule konkursu, obok ekspertów w dziedzinie rekrutacji, zasiedli także przedstawiciele organizacji studenckich AIESEC i BEST oraz bloger Paweł Tkaczyk.
Źródło:www.nn.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…