Nietypowe polisy zdarzają co prawda rzadko, ale nie są już nowością na rynku ubezpieczeń. Ubezpieczyciele prześcigają się w oryginalnych pomysłach, aby spełniać życzenia swoich klientów. Nawet jeśli wydają się one dziwaczne i nietypowe.
O ekscentrycznych pomysłach gwiazd wiedzą chyba wszyscy. Ubezpieczają one najczęściej te części swojego ciała, które przyniosły im popularność i pieniądze. Z drugiej strony nie ma się co im dziwić. W końcu są to ich narzędzia pracy.
Ale nie tylko gwiazdy show biznesu mają pomysły na nietypowe ubezpieczenia swoich części ciała. Przykładem na to może być włoski tester kawy Gennaro Pelliccia, który ubezpieczył swój język na kwotę 14 mln dolarów. Skąd taka suma? Podobno mistrz Pelliccia za pomocą swoich kubków smakowych jest w stanie wyczuć nawet najmniejszą różnicę w tysiącach smaków tego popularnego napoju!
Znany producent herbaty Tetley, postanowił ubezpieczyć kubki smakowe na kwotę 1 mln funtów swojego testera – Sebastiana Michaelisa. Michaelis przez 9 lat jeździł po świecie próbując różnych odmian herbaty. Dziś jest w stanie rozpoznać jeden z 1500 rodzajów herbat w 15 sekund. Podobnie było w przypadku Ilja Gort. Ten z kolei zabezpieczył swój nos oraz zmysł węchu na kwotę 5 mln dolarów. Zmysł węchu jest bowiem jego podstawowym narzędziem pracy jako koneser wina. Polisa ubezpieczeniowa mistrza zabraniała mu m.in.: uprawiać boks, bycie asystentem w cyrku czy… popełnić samobójstwo.
Rząd Tajlandii wykupił polisę dla turystów od ran i siniaków. Powodem decyzji są częste demonstracje w tym kraju. Marsze te zazwyczaj kończą się niebezpiecznymi rozruchami na ulicach Tajlandii.
Przypominamy również o słynnym środkowym palcu Keitha Richardsa. Ten został ubezpieczony na sumę 1,6 mln dolarów. Z koeli komik Rich Hall, otrzyma odszkodowanie w wysokości miliona funtów za … utratę swojego poczucia humoru. To nic w porównaniu do sum ubezpieczenia jednego z najsłynniejszych piłkarzy świata. Polisa, która chroni nogi Cristiano Ronaldo opiewa na kwotę 144 miliony dolarów…
Pierwszą część zestawienia znajdziecie poniżej:
http://blog.obau.pl/najbardziej-nietypowe-rodzaje-ubezpieczen-cz-1/
Źródło: www.goldenline.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…