Categories: Aktualności

Najbardziej zadowoleni klienci z ERGO Hestii

Według rankingu reklamacji skierowanych do ubezpieczycieli wynika, że najmniej skarg i powodów do reklamacji mieli klienci ERGO Hestii

Przez pierwsze trzy kwartały do Rzecznika Finansowego na wszystkich ubezpieczycieli wpłynęło ponad 11,5 tysiąca skarg. Najnowszy raport wskazuje, że liczba reklamacji zgłaszanych do Rzecznika Finansowego utrzymuje się na podobnym poziomie do tego sprzed roku.
 
Obecnie ERGO Hestia rusza z kampanią reklamową, która odnosi się do rankingu Rzecznika Finansowego. Na stronie ubezpieczyciela przedstawione są powody wskazujące na to, dlaczego klienci są zadowoleni z usług ERGO Hestii: Małgorzata Sztabińska, dyrektor Biura Marketingu ERGO Hestii podkreśla: „ Wszyscy, którzy nam zaufali, mają możliwość bezpośredniego kontaktu z jedynym na rynku ubezpieczeniowym Rzecznikiem Klienta. Pod adresem www.forumidei.ergohestia.pl wspieramy nasz dialog z ubezpieczonymi w ERGO Hestii. Uważnie słuchając uwag naszych klientów wprowadziliśmy ponad 600 usprawnień, a to wszystko sprawia, że jesteśmy blisko tych, dla których pracujemy każdego dnia”.
 
Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta ERGO Hestii dodaje: „Proste formy kontaktu i przejrzyste procedury to niewątpliwie nasze atuty. Po pierwszych miesiącach pracy widzę, że zgłaszają się do mnie nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, czy potrzebujący przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. To pokazuje, że funkcja opiekuna concierga będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach”.
 
Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta ERGO Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli: „Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi dla zapracowanych, staje się w Polsce coraz większe” podkreśla Justyna Szymańska.
 
Źródło: www.ergohestia.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago