Według rankingu reklamacji skierowanych do ubezpieczycieli wynika, że najmniej skarg i powodów do reklamacji mieli klienci ERGO Hestii
Przez pierwsze trzy kwartały do Rzecznika Finansowego na wszystkich ubezpieczycieli wpłynęło ponad 11,5 tysiąca skarg. Najnowszy raport wskazuje, że liczba reklamacji zgłaszanych do Rzecznika Finansowego utrzymuje się na podobnym poziomie do tego sprzed roku.
Obecnie ERGO Hestia rusza z kampanią reklamową, która odnosi się do rankingu Rzecznika Finansowego. Na stronie ubezpieczyciela przedstawione są powody wskazujące na to, dlaczego klienci są zadowoleni z usług ERGO Hestii: Małgorzata Sztabińska, dyrektor Biura Marketingu ERGO Hestii podkreśla: „ Wszyscy, którzy nam zaufali, mają możliwość bezpośredniego kontaktu z jedynym na rynku ubezpieczeniowym Rzecznikiem Klienta. Pod adresem www.forumidei.ergohestia.pl wspieramy nasz dialog z ubezpieczonymi w ERGO Hestii. Uważnie słuchając uwag naszych klientów wprowadziliśmy ponad 600 usprawnień, a to wszystko sprawia, że jesteśmy blisko tych, dla których pracujemy każdego dnia”.
Justyna Szymańska, Rzecznik Klienta ERGO Hestii dodaje: „Proste formy kontaktu i przejrzyste procedury to niewątpliwie nasze atuty. Po pierwszych miesiącach pracy widzę, że zgłaszają się do mnie nie tylko osoby oczekujące wsparcia w złożonych sprawach reklamacyjnych, ale przede wszystkim klienci ceniący osobisty kontakt, czy potrzebujący przystępnego wyjaśnienia obowiązujących przepisów prawa. To pokazuje, że funkcja opiekuna concierga będzie coraz bardziej popularna również w ubezpieczeniach”.
Dzięki powołaniu Rzecznika Klienta ERGO Hestia zagospodarowała lukę w obszarze serwisu klienckiego wśród ubezpieczycieli: „Widzimy, że zapotrzebowanie na usługi dla zapracowanych, staje się w Polsce coraz większe” podkreśla Justyna Szymańska.
Źródło: www.ergohestia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…