Marzec zaskoczył nas informacją o planowanym przez PZU wejściu na rynek fitness oraz pojawieniem się nowej marki ubezpieczeniowej – Trasti. A to tylko niektóre tematy, które wzbudziły największe zainteresowanie naszych czytelników w minionym miesiącu. Poniżej przypominamy teksty, które cieszyły się największą popularnością wśród osób odwiedzających nasz portal.
Tekstem marca okazał się artykuł mówiący o tym, że w najbliższym czasie PZU zainwestuje we własne kluby fitness. Przypominamy, że ubezpieczyciel zamierza wprowadzić do swojej oferty karty sportowe. Jednak jak zakładają eksperci, by tak się stało, państwowy ubezpieczyciel musiałby posiadać sporo własnych klubów fitness. Co ostatecznie może wiązać się z ich wykupem od obecnych właścicieli. Nie bez powodu cała sytuacja budzi obawy, że kontrolowany przez państwo zakład ubezpieczeń może zaburzyć równowagę branży fitness oraz spowodować w niej spore zmiany.
Publikacją z równie dużą liczbą odsłon był tekst, w którym przybliżyliśmy firmę Trasti – nową markę na polskim rynku ubezpieczeń. Ciekawość naszych czytelników mógł wzbudzić fakt, że za tym nowym ubezpieczycielem stoi jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w regionie Europy Południowej, słoweńska Zavarovalnica Triglav. A pierwszymi dystrybutorami ubezpieczeń komunikacyjnych OC, które ma w swojej ofercie firma Trasti zostały porównywarki rankomat.pl i mubi.pl.
Tuż za tymi artykułami znalazła się publikacja odpowiadająca na pytanie jaki ubezpieczyciel ma najlepszą likwidację szkód. Dzięki badaniu, które opracował Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) mogliśmy się przekonać, że ubezpieczenie firmy Generali znalazło się na podium w trzech z pięciu kategorii rankingu najlepszych ubezpieczeń samochodowych. Osoby, które brały udział w ankiecie oceniły, że właśnie ten ubezpieczyciel najsprawniej ze wszystkich ankietowanych firm obsługuje likwidację szkód komunikacyjnych.
Na przestrzeni ostatnich miesięcy możemy zauważyć już stałą tendencję wśród naszych czytelników – teksty z poradami prawnymi i niuansami ubezpieczeniowymi cieszą się ogromną popularnością. Jednym z nich był artykuł, który mówił o tym jak napisać pełnomocnictwo do rejestracji pojazdu. Zawarte w nim informacje wyjaśniały między innymi to, jakie dokumenty musimy zabrać ze sobą do urzędu, żeby zarejestrować pojazd zależne jest od tego, czy auto jest nowe oraz czy sprowadzono je zagranicy czy też kupiliśmy je w Polsce. Z ilości odsłon możemy wnioskować, że temat ten nadal budzi zainteresowanie wielu osób.
Co ciekawe nasi czytelnicy równie chętnie zapoznali się z publikacją – ubezpieczenie OC i Autocasco a tuning samochodu. Mówiliśmy w niej o tym, że nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że decydując się na ulepszenie swojego auta powinien wszelkie zmiany zgłosić ubezpieczycielowi. W innym razie w razie zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową może spodziewać się niższego odszkodowania. Co ważne tuning samochodu ma znaczenie zarówno w przypadku polisy OC, jak i Autocasco.
Popularnym tekstem okazał się także artykuł dotyczący nowości produktowych. Kompleksowe ubezpieczenie psa, które oferowane jest przez firmę Generali wzbudziło duże zainteresowanie naszych czytelników. Może to wynikać z tego, że ten odrębny produkt obejmuje swoim zakresem koszty leczenia czworonoga, odpowiedzialność cywilną właściciela a także ochronę na wypadek śmierci psa. I jak podaje ubezpieczyciel to jedyna taka oferta dostępna na rynku.
Ostatni miesiąc po raz kolejny pokazał nam, że przygotowane przez nas materiały cieszą się dużą popularnością wśród naszych czytelników. Właśnie dzięki temu znajdujemy się w czołówce portali branżowych w kraju.
Zapraszamy również do współpracy wszystkich tych, którzy chcieliby za naszym pośrednictwem przybliżyć innym swoje działania biznesowe.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…