Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało partnerem Movember Polska. W listopadzie będzie to już 5 edycja akcji w Polsce, gdzie symbolem są wąsy. Zadaniem akcji jest wywołanie dyskusji na temat profilaktyki nowotworowej u mężczyzn. Dzięki wsparciu ubezpieczyciela będą realizowane bezpłatne badania USG jąder oraz badania PSA (tzw. markera nowotworowego prostaty). Badania odbędą się m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach i Gdyni.
Na temat akcji wypowiedziała się Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale Nederlanden:
„Kolejny raz listopad upłynie nam pod hasłem „Movember”. Zachęcamy do regularnych badań profilaktycznych i prowadzenia zdrowego stylu. Zauważamy, że choć świadomość Polaków w tym zakresie rośnie, to jednak częściej wśród kobiet. Akcja Movember ma ośmielać mężczyzn do rozmów na temat swojego stanu zdrowia oraz regularnych badań”
Jakub Kajdaniu z Fundacji Kapitan Światełko powiedział:
„Dajemy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych USG. Jest to jednak rodzaj badania adresowany przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. W związku z tym, że zgłaszało się do nas również wielu panów po czterdziestym roku życia, postanowiliśmy zacząć realizować badania również dla nich. W tym roku na naszych spotkaniach będzie można również przebadać się pod kątem zmian w prostacie poprzez szybkie badanie krwi, którego wyniki dostępne są w kilka minut”.
Źródło: Nationale-Nederlanden
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…