Nationale-Nederlanden po raz siódmy znalazło się wśród laureatów Top Employers Polska. Wyróżnienie przyznawane jest pracodawcom, którzy zapewniają przyjazne środowisko pracy i stale podnoszą standardy polityki personalnej. Organizator konkursu w ramach tegorocznej edycji wyróżnił 2043 organizacje w 123 krajach.
Nationale-Nederlanden ponownie znalazło się w gronie najlepszych pracodawców, otrzymując już po raz siódmy prestiżowy certyfikat Top Employers Polska.
– Jesteśmy dumni, że już po raz siódmy dołączamy do grona Top Pracodawców w Polsce i na świecie. Cieszymy się, że nasze praktyki tworzenia inspirującego środowiska pracy, dającego przestrzeń do rozwoju zostały docenione. Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, ponieważ ostatni rok był bardzo wymagający. Wspólnie z doradcami, pracownikami i całą kadrą menadżerską przygotowywaliśmy się do fuzji z dawną spółką MetLife. Intensywne prace nad integracją, a przy tym zarządzanie zmianą, transparentną komunikacją ukierunkowaną na potrzeby pracowników i współpracowników obu organizacji były niezwykle angażujące. Ta współpraca przyniosła wiele cennego doświadczenia i dużo satysfakcji, co można zaobserwować w wynikach naszego badania zaangażowania. Inwestowaliśmy również w różnorodność, inkluzywne miejsce pracy, dalszą transformację i digitalizację naszego biznesu oraz budowanie doświadczeń pracowników. Jako firma i marka od wielu lat także angażujemy się w temat zdrowia. W zeszłym roku w ramach kampanii z Rak’n’Roll wprowadziliśmy nowy benefit, Dzień na U, dając naszym pracownikom dodatkowy dzień wolny na badania profilaktyczne. Mówiąc o zaangażowaniu społecznym, jestem szczególnie dumna z naszych działań z zakresu wolontariatu. Zwłaszcza z roku, w którym tak intensywnie i z całego serca nieśliśmy wsparcie obywatelom Ukrainy – mówi Liwia Kwiecień, Członkini Zarządu ds. HR w Nationale-Nederlanden.
Ubezpieczyciel podkreśla, że w swojej strategii HR stawia na automatyzację procesów HR-owych i wzmocnienie HR Business Partnering. Kontynuowanie hybrydowego modelu pracy wymaga zapewnienia przez organizację efektywności biznesowej. Proces ten to ciągłe doskonalenie, które polega na rozwijaniu nowych metod pracy w oparciu o model wspierający klientocentryczność. Jak możemy przeczytać, efektywniejsze zarządzanie doświadczeniami pracowników i ich kompetencjami na różnych etapach ogranicza rotację i wpływa na poziom zadowolenia. Znaczenie ma także możliwość zapewnienie przestrzeni do samorozwoju. Każdy z członków zespołu ma szansę rozwijać się zarówno zawodowo, jak i osobiście. Nationale-Nederlanden wspiera te działania za pomocą rozbudowanego systemu świadczeń pozapłacowych, m.in. poprzez opiekę medyczną, możliwość korzystania z platformy kafeteryjnej, w ramach której pracownicy wybierają interesujące ich benefity czy Pracowniczy Program Emerytalny. Organizacja oferuje również dostęp do osobistego asystenta w usłudze Ask Henry. Firma realizuje również liczne inicjatywy wspierające pracowników i współpracowników w działaniach Diversity & Inclusion, CSR i wolontariacie pracowniczym.
Warto przypomnieć, że badanie Top Employers organizowane jest przez Top Employers Institute. Organizacja ta docenia firmy, które zapewniają warunki pracy na najwyższym poziomie. Certyfikat przyznawany jest w oparciu o szczegółowe badanie kluczowych dla pracodawców obszarów i weryfikację danych przez zewnętrznego audytora. Umożliwia to dokładną ocenę zarówno warunków pracy, jak i sposobu zarządzania kapitałem ludzkim. W swojej ponad 30-letniej historii, Top Employers Institute, certyfikował ponad 2 tys. organizacji w 123 krajach na pięciu kontynentach. Firma Nationale-Nederlanden, dla której ważne jest tworzenie przyjaznej kultury organizacyjnej, tytuł Top Employer Polska uzyskała już po raz siódmy oraz Top Employer Europe po raz piąty.
Źródło: Nationale-Nederlanden
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…