Nationale-Nederlanden po raz kolejny zdobyło prestiżowy tytuł Superbrands. Wyróżnienie to otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej – kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR.
Superbrands to plebiscyt, w którym już od ponad 25 lat wyłaniane są najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. W naszym kraju wydarzenie to organizowane jest od 12 lat, a tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dobre Wybory”. Wyróżnienie otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej. Istotną kwestią jest to, że na plebiscyt składają się trzy fazy, a ich zwieńczeniem jest wybór zwycięzców w danej dziedzinie. Na pierwszym etapie przeprowadzane jest badanie konsumenckie, które obejmuje ponad 2 000 firm podzielonych według przeszło 100 kategorii. W tej fazie najważniejszy jest wynik, jaki dana marka otrzymała w Indeksie Siły Marki Superbrands. Składa się na niego liczba głosów, jakie ankietowani oddali na daną organizację. Kolejny krok to ocena każdej z firm przez Radę Marek, która zrzesza doświadczonych ekspertów z autorytetem w zakresie kreowania wizerunku. Ostatnim etapem jest wybór zwycięzców na podstawie połączenia ze sobą opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów.
W tym roku po raz kolejny w gronie laureatów znalazło się Nationale-Nederlanden. Nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz.
– Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów. Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – powiedziała Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Właśnie z myślą o oczekiwaniach i potrzebach klientów ubezpieczyciel w tym roku zorganizował między innymi bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadził nowy dodatek do ubezpieczenia grupowego, który zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Towarzystwo zostało również sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…