Aktualności

Nationale-Nederlanden kolejny raz wyróżnione tytułem Superbrands

Nationale-Nederlanden po raz kolejny zdobyło prestiżowy tytuł Superbrands. Wyróżnienie to otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej – kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR. 

Najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach 

Superbrands to plebiscyt, w którym już od ponad 25 lat wyłaniane są najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. W naszym kraju wydarzenie to organizowane jest od 12 lat, a tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dobre Wybory”. Wyróżnienie otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej. Istotną kwestią jest to, że na plebiscyt składają się trzy fazy, a ich zwieńczeniem jest wybór zwycięzców w danej dziedzinie. Na pierwszym etapie przeprowadzane jest badanie konsumenckie, które obejmuje ponad 2 000 firm podzielonych według przeszło 100 kategorii. W tej fazie najważniejszy jest wynik, jaki dana marka otrzymała w Indeksie Siły Marki Superbrands. Składa się na niego liczba głosów, jakie ankietowani oddali na daną organizację. Kolejny krok to ocena każdej z firm przez Radę Marek, która zrzesza doświadczonych ekspertów z autorytetem w zakresie kreowania wizerunku. Ostatnim etapem jest wybór zwycięzców na podstawie połączenia ze sobą opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów. 

Nationale-Nederlanden z tytułem Superbrands 

W tym roku po raz kolejny w gronie laureatów znalazło się Nationale-Nederlanden. Nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz. 

– Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów. Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – powiedziała Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. 

Inicjatywy ubezpieczyciela 

Właśnie z myślą o oczekiwaniach i potrzebach klientów ubezpieczyciel w tym roku zorganizował między innymi bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadził nowy dodatek do ubezpieczenia grupowego, który zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Towarzystwo zostało również sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Tysiące kierowców bez ważnego OC?! KNF uderza w DallBogg – sprawdź, czy Twoja polisa jest legalna!

​Od piątku, 11 kwietnia 2025 roku, klienci firmy ubezpieczeniowej DallBogg nie mogą odnowić swoich polis…

15 godzin ago

UNIQA z tytułem Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej 

UNIQA otrzymała tytuł Najlepszej Firmy Ubezpieczeniowej w Polsce. Kapituła Konkursu Liderów Świata Finansów doceniła ubezpieczyciela za…

19 godzin ago

PZU zmienia dobrowolne ubezpieczenie OC Ogólnej 

PZU wprowadził zmiany do dobrowolnego ubezpieczenia OC Ogólnej. Produkt dzięki rozszerzonemu zakresowi terytorialnemu, elastycznemu zakresowi…

19 godzin ago

Fundacja PZU podpowiada jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a 

Fundacja PZU wystartowała z kampanią edukacyjno-społeczną #CzystyPrzekaz. W ramach akcji Magda Gessler, Mikołaj Roznerski i Szymon…

19 godzin ago

Nowy przewodnik prewencyjny dla firm od UNIQA 

UNIQA udostępniła nową wersję przewodnika prewencyjnego dla firm. W publikacji można znaleźć sprawdzone metody minimalizacji…

2 dni ago

Ubezpieczenie sprzętu AGD, RTV lub PC – jakie niesie korzyści? 

Posiadając w domu wartościowy sprzęt AGD, RTV i komputery warto rozważyć jego ubezpieczenie – zwłaszcza…

2 dni ago