Aktualności

Nationale-Nederlanden kolejny raz wyróżnione tytułem Superbrands

Nationale-Nederlanden po raz kolejny zdobyło prestiżowy tytuł Superbrands. Wyróżnienie to otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej – kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR. 

Najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach 

Superbrands to plebiscyt, w którym już od ponad 25 lat wyłaniane są najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. W naszym kraju wydarzenie to organizowane jest od 12 lat, a tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dobre Wybory”. Wyróżnienie otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej. Istotną kwestią jest to, że na plebiscyt składają się trzy fazy, a ich zwieńczeniem jest wybór zwycięzców w danej dziedzinie. Na pierwszym etapie przeprowadzane jest badanie konsumenckie, które obejmuje ponad 2 000 firm podzielonych według przeszło 100 kategorii. W tej fazie najważniejszy jest wynik, jaki dana marka otrzymała w Indeksie Siły Marki Superbrands. Składa się na niego liczba głosów, jakie ankietowani oddali na daną organizację. Kolejny krok to ocena każdej z firm przez Radę Marek, która zrzesza doświadczonych ekspertów z autorytetem w zakresie kreowania wizerunku. Ostatnim etapem jest wybór zwycięzców na podstawie połączenia ze sobą opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów. 

Nationale-Nederlanden z tytułem Superbrands 

W tym roku po raz kolejny w gronie laureatów znalazło się Nationale-Nederlanden. Nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz. 

– Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów. Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – powiedziała Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. 

Inicjatywy ubezpieczyciela 

Właśnie z myślą o oczekiwaniach i potrzebach klientów ubezpieczyciel w tym roku zorganizował między innymi bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadził nowy dodatek do ubezpieczenia grupowego, który zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Towarzystwo zostało również sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Bezpieczeństwo w podróży – jak wybrać dopasowane ubezpieczenie turystyczne? 

Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…

4 dni ago

Jak uzyskać odszkodowanie bez danych sprawcy? 

Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…

4 dni ago

Nie każda szkoda z OC – sprawdź, kiedy ubezpieczenie nie zadziała 

Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…

4 dni ago

Więcej niż jedna diagnoza – druga opinia medyczna w praktyce 

Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…

4 dni ago

Transformacja TUZ Ubezpieczenia 

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…

4 dni ago

Ranking, który mówi więcej niż statystyka. Gdzie w Polsce żyje się najlepiej? 

Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…

4 dni ago