Nationale-Nederlanden po raz kolejny zdobyło prestiżowy tytuł Superbrands. Wyróżnienie to otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej – kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR.
Superbrands to plebiscyt, w którym już od ponad 25 lat wyłaniane są najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. W naszym kraju wydarzenie to organizowane jest od 12 lat, a tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dobre Wybory”. Wyróżnienie otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej. Istotną kwestią jest to, że na plebiscyt składają się trzy fazy, a ich zwieńczeniem jest wybór zwycięzców w danej dziedzinie. Na pierwszym etapie przeprowadzane jest badanie konsumenckie, które obejmuje ponad 2 000 firm podzielonych według przeszło 100 kategorii. W tej fazie najważniejszy jest wynik, jaki dana marka otrzymała w Indeksie Siły Marki Superbrands. Składa się na niego liczba głosów, jakie ankietowani oddali na daną organizację. Kolejny krok to ocena każdej z firm przez Radę Marek, która zrzesza doświadczonych ekspertów z autorytetem w zakresie kreowania wizerunku. Ostatnim etapem jest wybór zwycięzców na podstawie połączenia ze sobą opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów.
W tym roku po raz kolejny w gronie laureatów znalazło się Nationale-Nederlanden. Nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz.
– Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów. Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – powiedziała Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Właśnie z myślą o oczekiwaniach i potrzebach klientów ubezpieczyciel w tym roku zorganizował między innymi bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadził nowy dodatek do ubezpieczenia grupowego, który zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Towarzystwo zostało również sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…