Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden kolejny raz wyróżnione tytułem Superbrands

Nationale-Nederlanden po raz kolejny zdobyło prestiżowy tytuł Superbrands. Wyróżnienie to otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej – kryteriami oceny są jakość produktów lub usług, relacje biznesowe, innowacyjność oraz działania z zakresu CSR. 

Najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach 

Superbrands to plebiscyt, w którym już od ponad 25 lat wyłaniane są najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. W naszym kraju wydarzenie to organizowane jest od 12 lat, a tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem „Dobre Wybory”. Wyróżnienie otrzymują marki, które w swojej dziedzinie są najlepiej postrzegane w opinii publicznej. Istotną kwestią jest to, że na plebiscyt składają się trzy fazy, a ich zwieńczeniem jest wybór zwycięzców w danej dziedzinie. Na pierwszym etapie przeprowadzane jest badanie konsumenckie, które obejmuje ponad 2 000 firm podzielonych według przeszło 100 kategorii. W tej fazie najważniejszy jest wynik, jaki dana marka otrzymała w Indeksie Siły Marki Superbrands. Składa się na niego liczba głosów, jakie ankietowani oddali na daną organizację. Kolejny krok to ocena każdej z firm przez Radę Marek, która zrzesza doświadczonych ekspertów z autorytetem w zakresie kreowania wizerunku. Ostatnim etapem jest wybór zwycięzców na podstawie połączenia ze sobą opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów. 

Nationale-Nederlanden z tytułem Superbrands 

W tym roku po raz kolejny w gronie laureatów znalazło się Nationale-Nederlanden. Nagrodę z rąk organizatorów odebrała dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden, Marta Maszewska-Danielewicz. 

– Opinie i potrzeby naszych klientów są tym, co napędza nas do działania. Każdego dnia staramy się pielęgnować relacje z nimi, mając świadomość, że to zaufanie, jakim nas darzą, pozwala nam się stale rozwijać. Dlatego ich uznanie w formie takiego wyróżnienia napawa nas dumą i jest sygnałem, że nasza praca przynosi oczekiwane rezultaty w postaci satysfakcji konsumentów. Poza zapewnianiem klientom najwyższej jakości usług i produktów, chcemy być marką, która ma pozytywny wpływ na otoczenie. Stąd nasze wieloletnie zaangażowanie w liczne inicjatywy z zakresu CSR, jak chociażby działania mające na celu edukowanie Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia czy też promowanie aktywnego trybu życia – powiedziała Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden. 

Inicjatywy ubezpieczyciela 

Właśnie z myślą o oczekiwaniach i potrzebach klientów ubezpieczyciel w tym roku zorganizował między innymi bezpłatne badania profilaktyczne w różnych miastach Polski oraz wprowadził nowy dodatek do ubezpieczenia grupowego, który zapewnia klientom specjalistyczne wsparcie psychologiczne i psychiatryczne. Towarzystwo zostało również sponsorem tytularnym Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, w ramach których zachęcało zarówno biegaczy, jak i kibiców do profilaktyki zgodnie z założeniem, że dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Assistance – niezbędny towarzysz w podróży

Assistance to ubezpieczenie przydatne podczas podróży samochodem. Dlaczego? Produkt ten zapewnia kompleksową ochronę w razie awarii pojazdu, wypadków czy innych nieprzewidzianych…

24 godziny ago
  • Prawo

Jaka jest różnica między ubezpieczeniem kredytu hipotecznego a ubezpieczeniem domu?

Zakup nieruchomości często wiąże się z koniecznością jej ubezpieczenia. Szczególnie, jeśli chcemy właściwie zabezpieczyć swoją inwestycję. Na czym dokładnie polega…

24 godziny ago
  • Top temat

Ubezpieczenie do Chorwacji – co warto wiedzieć?

Przed nami sezon urlopowy. Część z nas zaplanowała już swoje wakacje za cel obierając sobie Chorwację. Zanim jednak wyruszymy w…

2 dni ago
  • Aktualności

Szkody związane dziurami w drodze – praktyczny poradnik Rzecznika Finansowego

Rzecznik Finansowy opublikował praktyczne informacje dotyczące możliwości dochodzenia roszczeń odszkodowawczych związanych z uszkodzeniem pojazdu na skutek wjechania w dziurę w…

2 dni ago
  • Aktualności

Jakie rodzaje ubezpieczeń powinniśmy uwzględnić w planie zabezpieczenia rodziny?

Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…

3 dni ago
  • Aktualności

Europ Assistance Polska podsumowało majówkę

Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić  ten czas w Polsce, a…

6 dni ago