Firma Nationale-Nederlanden zmieniła konstrukcję polisy pod nazwą „Ochrona Jutra”. Zmiany dotyczą m.in.: dobrowolności i elastyczności związanej z inwestowaniem środków finansowych.
Produkt pod nazwą „Ochrona Jutra” to odpowiedz ubezpieczyciela na współczesne potrzeby klientów. Polisa chroni klientów w razie takich zdarzeń losowych jak choroba, czy wypadek. Gromadzony kapitał może być wykorzystany w różnych sytuacjach życiowych. Polisę można dopasować do swojej aktualnej sytuacji życiowej i zmienić lub rozszerzyć w takich momentach, jak np. zawarcie związku małżeńskiego czy narodziny dziecka. Zmiany w polisie dotyczą lokowania nadwyżek finansowych w ramach funduszy inwestycyjnych. W części inwestycyjnej produkt nie zawiera również jakichkolwiek opłat likwidacyjnych, a jedynie niewielki koszt wstępny w wysokości 100 zł, oraz należności zwyczajowo pobierane przez zarządzających funduszami.
Bogusława Szyszka-Orłowska, Kierownik ds. Produktów w Nationale-Nederlanden dodaje: „Nationale-Nederlanden zgodnie ze swoją strategią chce skupiać się na zachęcaniu Klientów do korzystania z ochronnej funkcji oferowanych produktów. Wielu z nich poszukuje jednak szansy inwestowania środków finansowych w ramach umowy na życie. Ubezpieczenie „Ochrona Jutra” daje taką sposobność, włącznie z pełną swobodą odnośnie wyboru momentu wejścia i wyjścia z inwestycji, bez jakichkolwiek opłat z tytułu rezygnacji z tej części polisy”.
Polisa dostosowuje też zakres ochrony do zmian jakie zachodzą w życiu klienta. Może dobrać poszczególne elementy umowy, które dla jego wygody zostały skompletowane w pakiety według głównych potrzeb – zdrowotne, wypadkowe i zabezpieczenia dzieci. Tu należy podkreślić, że wybierając umowy dodatkowe w pakietach osoba ubezpieczona otrzymuje także Assistance medyczny, który obejmuje m.in. pomoc domową, dostarczanie leków, wsparcie psychologa, transport do i ze szpitala, opiekę nad osobami niesamodzielnymi mieszkającymi z ubezpieczonym i wiele innych. W ramach ubezpieczenia można dokonywać różnych zmian. Można np.: zmienić częstotliwość opłacania składek, rozszerzyć liczbę osób ubezpieczonych, do nawet 10 członków rodziny, można nawet modyfikować zakres ochrony umowy.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…