Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet.
Agent Online to nowy kanał kontaktów z klientami
Maciej Kurowski, Kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientem w Nationale-Nederlanden podkreśla zalety nowej formy kontaktu: „Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe”.
Podczas spotkania z Agentem Online klienci mogą porozmawiać o produktach Nationale-Nederlanden i możliwościach, które oferują czy też poprosić o analizę potrzeb i wyliczenie składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków. Już w trakcie rozmowy klient widzi na ekranie wypełnianą analizę. Kiedy Agenci Online akurat prowadzą rozmowę lub jest już po godzinach pracy, można zostawić swoje dane. Oddzwonią i wyślą zaproszenie na spotkanie. W umówionym czasie Agent Online będzie czekał na klienta i odbędzie się spotkanie.
Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online to ogromne ułatwienie
„Wiemy, że dla klientów ważny jest nie tylko zakres ubezpieczenia z przejrzystością warunków, ale także sposób obsługi. Dlatego upraszczamy Ogólne Warunki Ubezpieczenia, aby były czytelne i zrozumiałe dla klientów. Wprowadzamy też nowoczesne sposoby kontaktu z nami. Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online jest ogromnym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla klienta”- podsumowuje Maciej Kurowski.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…