Aktualności

Nationale-Nederlanden: Nowa propozycja kontaktu z klientem

Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy przez Internet.  
 
Agent Online to nowy kanał kontaktów z klientami
 
Maciej Kurowski, Kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientem w Nationale-Nederlanden podkreśla zalety nowej formy kontaktu: „Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe”.
 
Podczas spotkania z Agentem Online klienci mogą porozmawiać o produktach Nationale-Nederlanden i możliwościach, które oferują czy też poprosić o analizę potrzeb i wyliczenie składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków. Już w trakcie rozmowy klient widzi na ekranie wypełnianą analizę. Kiedy Agenci Online akurat prowadzą rozmowę lub jest już po godzinach pracy, można zostawić swoje dane. Oddzwonią i wyślą zaproszenie na spotkanie. W umówionym czasie Agent Online będzie czekał na klienta i odbędzie się spotkanie.
 
Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online to ogromne ułatwienie
 
„Wiemy, że dla klientów ważny jest nie tylko zakres ubezpieczenia z przejrzystością warunków, ale także sposób obsługi. Dlatego upraszczamy Ogólne Warunki Ubezpieczenia, aby były czytelne i zrozumiałe dla klientów. Wprowadzamy też nowoczesne sposoby kontaktu z nami. Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online jest ogromnym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla klienta”- podsumowuje Maciej Kurowski.
 
Źródło: www.nn.pl

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Bezpieczne wakacje zaczynają się od odpowiedniego ubezpieczenia 

Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…

20 godzin ago

Masz polisę OC w DallBogg? Uważaj – sam musisz zadbać o nową umowę 

Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…

20 godzin ago

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

2 dni ago

LINK4 stawia na agentów – nowy system, nowe możliwości 

LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…

2 dni ago

Ubezpieczenia upraw rolnych do zmiany? 

Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…

5 dni ago

Warta wprowadza Pakiet Zwierzę w Podróży 

Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…

5 dni ago