Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden partnerem Dnia na U

W tym roku firma Nationale-Nederlanden dołączyła do grona partnerów akcji Dzień na U, organizowanego przez fundację Rak’n’Roll. W ramach tej inicjatywy ubezpieczyciel między innymi zorganizował badania profilaktyczne dla swoich pracowników. 

Dbanie o zdrowie pracowników 

Do najczęstszych wymówek dotyczących tego, dlaczego się nie badamy możemy zaliczyć brak czasu. Właśnie z tego powodu zainicjowano akcję Dzień na U, czyli dodatkowego dnia wolnego, w którym kobiety i mężczyźni idą do lekarza, aby potwierdzić stan swojego zdrowia. W ramach tej inicjatywy społecznej Nationale-Nederlanden zapewnia swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań profilaktycznych w czasie pracy. Jak wskazuje ubezpieczyciel udogodnienie to przy okazji pozwala na kształtowanie pozytywnych przyzwyczajeń. 

– W Nationale-Nederlanden o tym, co ważne mówimy wprost, a dbanie o zdrowie pracowników jest naszym priorytetem. Chcemy dawać im jak największe poczucie bezpieczeństwa. Dlatego od lat organizujemy dla naszego zespołu badania profilaktyczne oraz spotkania na temat well-beingu i zdrowego trybu życia. Dołączenie do akcji fundacji Rak’n’Roll było dla nas naturalnym, następnym krokiem. Natłok codziennych obowiązków, zarówno zawodowych, jak i prywatnych powoduje, że zapominamy o najważniejszym – naszym zdrowiu. Mam nadzieję, że Dzień na U stanie się naszą wspólną tradycją i na stałe wpisze się w kalendarze zarówno moich koleżanek, jak i kolegów z pracy – mówi Liwia Kwiecień, członek zarządu ds. HR w Nationale-Nederlanden. 

Dzień na U – inicjatywa Fundacji Rak’n’Roll 

Warto przypomnieć, że Dzień na U został zapoczątkowany w 2019 r. z inicjatywy Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. W tym roku do partnerów wydarzenia dołączyło również Nationale-Nederlanden. Wspólnie chcą przekonać jak największą część społeczeństwa, że nie ma nic ważniejszego niż troska o swoje zdrowie. Organizatorom i partnerom akcji zależy, by profilaktyka stała się w Polsce zdrowym nawykiem. 

– Jako firma, która od lat edukuje Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej, jesteśmy dumni, że mogliśmy zostać partnerem kampanii Dzień na U. Wraz z fundacją Rak’n’Roll chcemy ułatwić zarówno kobietom, jak i mężczyznom możliwość potwierdzenia swojego zdrowia. Jednocześnie jako odpowiedzialny pracodawca chcemy zadbać o tę świadomość w naszej organizacji. W związku z tym, oprócz udziału w akcji zachęcającej do regularnych badań lekarskich, zaplanowaliśmy szereg aktywności, które mają pomóc całemu zespołowi w kompleksowym zatroszczeniu się o własne zdrowie – podkreśla Liwia Kwiecień. 

Kampanie profilaktyczne ubezpieczyciela 

Jak możemy przeczytać, wśród działań skierowanych do pracowników możemy wyróżnić to, że ubezpieczyciel zorganizował badania profilaktyczne na terenie firmy, a także umożliwił spotkanie z ekspertami Fundacji Rak’n’Roll pod hasłem ,,12 sposobów na zdrowie”. Co więcej, do końca roku, każda osoba zainteresowana poprawą swojego dobrostanu, nie tylko fizycznego, ale i psychicznego, będzie mogła wziąć udział w cyklu webinarów promujących well-being. 

Przypominamy, że Dzień na U to nie jedyna kampania profilaktyczna z partnerskim udziałem Nationale-Nederlanden. Obecnie trwa ósma edycja akcji Mosznowładcy, dzięki której, mężczyźni w całej Polsce mogą w październiku i listopadzie wykonać bezpłatne badania USG oraz wykonać test poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

18 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

18 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

21 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago