W tym roku firma Nationale-Nederlanden dołączyła do grona partnerów akcji Dzień na U, organizowanego przez fundację Rak’n’Roll. W ramach tej inicjatywy ubezpieczyciel między innymi zorganizował badania profilaktyczne dla swoich pracowników.
Do najczęstszych wymówek dotyczących tego, dlaczego się nie badamy możemy zaliczyć brak czasu. Właśnie z tego powodu zainicjowano akcję Dzień na U, czyli dodatkowego dnia wolnego, w którym kobiety i mężczyźni idą do lekarza, aby potwierdzić stan swojego zdrowia. W ramach tej inicjatywy społecznej Nationale-Nederlanden zapewnia swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań profilaktycznych w czasie pracy. Jak wskazuje ubezpieczyciel udogodnienie to przy okazji pozwala na kształtowanie pozytywnych przyzwyczajeń.
– W Nationale-Nederlanden o tym, co ważne mówimy wprost, a dbanie o zdrowie pracowników jest naszym priorytetem. Chcemy dawać im jak największe poczucie bezpieczeństwa. Dlatego od lat organizujemy dla naszego zespołu badania profilaktyczne oraz spotkania na temat well-beingu i zdrowego trybu życia. Dołączenie do akcji fundacji Rak’n’Roll było dla nas naturalnym, następnym krokiem. Natłok codziennych obowiązków, zarówno zawodowych, jak i prywatnych powoduje, że zapominamy o najważniejszym – naszym zdrowiu. Mam nadzieję, że Dzień na U stanie się naszą wspólną tradycją i na stałe wpisze się w kalendarze zarówno moich koleżanek, jak i kolegów z pracy – mówi Liwia Kwiecień, członek zarządu ds. HR w Nationale-Nederlanden.
Warto przypomnieć, że Dzień na U został zapoczątkowany w 2019 r. z inicjatywy Fundacji Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi. W tym roku do partnerów wydarzenia dołączyło również Nationale-Nederlanden. Wspólnie chcą przekonać jak największą część społeczeństwa, że nie ma nic ważniejszego niż troska o swoje zdrowie. Organizatorom i partnerom akcji zależy, by profilaktyka stała się w Polsce zdrowym nawykiem.
– Jako firma, która od lat edukuje Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej, jesteśmy dumni, że mogliśmy zostać partnerem kampanii Dzień na U. Wraz z fundacją Rak’n’Roll chcemy ułatwić zarówno kobietom, jak i mężczyznom możliwość potwierdzenia swojego zdrowia. Jednocześnie jako odpowiedzialny pracodawca chcemy zadbać o tę świadomość w naszej organizacji. W związku z tym, oprócz udziału w akcji zachęcającej do regularnych badań lekarskich, zaplanowaliśmy szereg aktywności, które mają pomóc całemu zespołowi w kompleksowym zatroszczeniu się o własne zdrowie – podkreśla Liwia Kwiecień.
Jak możemy przeczytać, wśród działań skierowanych do pracowników możemy wyróżnić to, że ubezpieczyciel zorganizował badania profilaktyczne na terenie firmy, a także umożliwił spotkanie z ekspertami Fundacji Rak’n’Roll pod hasłem ,,12 sposobów na zdrowie”. Co więcej, do końca roku, każda osoba zainteresowana poprawą swojego dobrostanu, nie tylko fizycznego, ale i psychicznego, będzie mogła wziąć udział w cyklu webinarów promujących well-being.
Przypominamy, że Dzień na U to nie jedyna kampania profilaktyczna z partnerskim udziałem Nationale-Nederlanden. Obecnie trwa ósma edycja akcji Mosznowładcy, dzięki której, mężczyźni w całej Polsce mogą w październiku i listopadzie wykonać bezpłatne badania USG oraz wykonać test poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…