Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden: Premia dla rodziców kupujących polisy dla dzieci

Od czasu wprowadzenia programu „500+” , zauważa się wzrost zainteresowania polisami, które mają na celu zabezpieczać przyszłość dziecka. W związku z tym Nationale-Nederlanden przygotowało specjalne rozwiązanie -„Ofertę z Premią”, która stanowi rozszerzenie ubezpieczenia „Sposób na Przyszłość”. 
 
Rodzice chcą odkładać na przyszłość dziecka
Małe dziecko to małe wydatki. Jednak wraz z wiekiem rosną jednak jego potrzeby, a dorastanie wypełniają coraz większe wyzwania. Jak wynika z badan przeprowadzonych przez TNS Polska rodzice otrzymujące pieniądze na dzieci nie zawsze przeznaczają je na bieżącą konsumpcję: „ Wiemy, że nie wszystkie pieniądze z programu 500+ zostaną przeznaczone na codzienną konsumpcję, zajęcia, zabawki, czy wycieczki dla dziecka. Znaczna część rodzin zamierza odkładać te dodatkowe środki (19%). Część pytanych wyraziła również zainteresowanie polisą ubezpieczeniową (4%)” – podkreśla Martyna Kucicka-Witek, kierownik ds. produktów w Nationale-Nederlanden.
 
Nawet do 500 zł premii dla wpłacających regularne składki
Rodzic, którzy zechce objąć polisą siebie oraz dziecko, ma teraz możliwość otrzymywania regularnej premii wynoszącej nawet do 500 zł rocznie: „Załóżmy, że rodzic chce przeznaczyć na ubezpieczenie siebie i dwuletniego dziecka 500 zł, z czego 150 zł stanowić będzie część ochronna, a 350 zł część inwestycyjna. W ramach polisy decyduje się objąć ochroną siebie na wypadek śmierci oraz innych zdarzeń zdrowotnych, oraz dziecko – przed skutkami poważnych chorób i wypadków. Wpłacając regularnie składkę będzie otrzymywał co rok dodatkowe 500 zł – to każdorazowo 12% ekstra w stosunku do wpłaconych składek inwestycyjnych, a więc tych przeznaczonych na gromadzenie kapitału z myślą o przyszłości dziecka w ramach ubezpieczeniowych funduszy inwestycyjnych. To daje łącznie 8 000 zł dodatkowej premii w przypadku spełnienia warunków omawianej oferty specjalnej – dodaje Kucicka-Witek.
Nawet minimalna składka tj. 150 zł miesięcznie pozwala zabezpieczyć rodzinę przed niespodziewanymi zdarzeniami, a także zadbać o przyszłość finansową swoją oraz dzieci. Rodzic, mając do dyspozycji dodatkową kwotę, może ją przekazać na wybrany przez siebie cel. Remont, urodzinowy prezent dla dziecka, wyprawka szkolna lub przeznaczenie pieniędzy na inwestycje – to tylko przykłady zagospodarowania korzyści płynących z nowej oferty. W kontekście profitów warto wspomnieć także o możliwości wyjścia z produktu bez ponoszenia kosztów rezygnacji. Dodatkowo, w czasie trwania ubezpieczenia istnieje opcja zmiany m.in. częstotliwości opłacania składki oraz jej wysokości, z zachowaniem limitów minimalnej składki. Nie bez znaczenia pozostaje elastyczność samego ubezpieczenia, którym można objąć nawet 10 osób. Ponadto polisa zapewnia 24-godzinną ochronę, 7 dni w tygodniu.
 
Źródło: www.nn.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

10 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

10 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

13 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

1 dzień ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago