Aktualności

Nationale-Nederlanden promuje nowy produkt ubezpieczeniowy

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden w związku z rozszerzeniem swojej oferty produktowej rozpoczęło kompleksową kampanię reklamową. Reklama pod hasłem „Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka” na początku będzie nadawana w spotach radiowych.
 

Małgorzata Nycz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden podkreśla jak ważny jest moment, kiedy dziecko zaczyna wchodzić dorosłe życie. Rola rodziców w tym czasie jest kluczowa: „ 30-sekundowy spot to historia rozgrywki ojca z synem w grę planszową. W momencie, kiedy dziecko rzuca kostką i przesuwa się po następnych polach otrzymuje kartę strażnika przyszłości, która przyznaje mu dodatkowe moce. Należy podkreślić, że w tej konwencji gra jest analogią do życia, w którym to rodzic może zostać strażnikiem przyszłości swojego dziecka. Jest to szczególnie ważne w momencie kiedy wchodzi ono w dorosłość. Dlatego dobrze jest, aby wesprzeć je finansowo na starcie samodzielnego życia”.


Reklama związana jest z niedawnym rozszerzeniem oferty produktowej. Do znanej polisy pod nazwą „Sposób na Przyszłość” Towarzystwo wprowadziło dodatkową opcję pod nazwą „Pakiet strażnika”. Zakres ubezpiecczeniaobejmuje m.in. możliwość regularnego oszczędzania i do 500 zł premii co roku, którą można przeznaczyć na dowolny cel. Ponadto umowa zapewnia także kompleksowe ubezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń w życiu rodzica czy dziecka.


Na obecnym etapie kampanii emitowany jest jeden spot radiowy, który pojawił się 15 września w stacjach ogólnopolskich, takich jak np. RMF, Trójka czy też Radio ZET, oraz tematycznych, m.in. Tok FM. Za produkcję materiału odpowiada agencja PZL. Planowanie i zakup mediów realizuje MEC. Kampania zaplanowana jest do 6 listopada.
 
Źródło: www.nn.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

2 dni ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

2 dni ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

3 dni ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

3 dni ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

4 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

4 dni ago