Aktualności

Nationale-Nederlanden promuje nowy produkt ubezpieczeniowy

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden w związku z rozszerzeniem swojej oferty produktowej rozpoczęło kompleksową kampanię reklamową. Reklama pod hasłem „Zostań strażnikiem przyszłości Twojego dziecka” na początku będzie nadawana w spotach radiowych.
 

Małgorzata Nycz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w Nationale-Nederlanden podkreśla jak ważny jest moment, kiedy dziecko zaczyna wchodzić dorosłe życie. Rola rodziców w tym czasie jest kluczowa: „ 30-sekundowy spot to historia rozgrywki ojca z synem w grę planszową. W momencie, kiedy dziecko rzuca kostką i przesuwa się po następnych polach otrzymuje kartę strażnika przyszłości, która przyznaje mu dodatkowe moce. Należy podkreślić, że w tej konwencji gra jest analogią do życia, w którym to rodzic może zostać strażnikiem przyszłości swojego dziecka. Jest to szczególnie ważne w momencie kiedy wchodzi ono w dorosłość. Dlatego dobrze jest, aby wesprzeć je finansowo na starcie samodzielnego życia”.


Reklama związana jest z niedawnym rozszerzeniem oferty produktowej. Do znanej polisy pod nazwą „Sposób na Przyszłość” Towarzystwo wprowadziło dodatkową opcję pod nazwą „Pakiet strażnika”. Zakres ubezpiecczeniaobejmuje m.in. możliwość regularnego oszczędzania i do 500 zł premii co roku, którą można przeznaczyć na dowolny cel. Ponadto umowa zapewnia także kompleksowe ubezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń w życiu rodzica czy dziecka.


Na obecnym etapie kampanii emitowany jest jeden spot radiowy, który pojawił się 15 września w stacjach ogólnopolskich, takich jak np. RMF, Trójka czy też Radio ZET, oraz tematycznych, m.in. Tok FM. Za produkcję materiału odpowiada agencja PZL. Planowanie i zakup mediów realizuje MEC. Kampania zaplanowana jest do 6 listopada.
 
Źródło: www.nn.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

UNIQA z certyfikatem Diversity IN Check 

UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…

12 godzin ago

PZU i Bank Pekao łączą siły 

PZU i Bank Pekao ogłosiły ambitny plan stworzenia jednej z największych instytucji finansowych w Europie. Połączenie…

12 godzin ago

TUW PZUW z historycznym awansem w prestiżowym rankingu ICMIF Global 500 

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych PZUW osiągnęło rekordowy awans w rankingu Global 500 publikowanym przez ICMIF. W…

2 dni ago

Bezpieczne maszyny i wyjątkowy prezent – nowa promocja od AGRO Ubezpieczenia 

Śmiało można założyć, że bezpieczny sprzęt to bezpieczne gospodarstwo. Właśnie teraz AGRO Ubezpieczenia startują z…

2 dni ago

PZU wprowadza fundusz inPZU Złoto 

PZU poszerza swoją ofertę funduszy indeksowych o kolejną pozycję – inPZU Złoto. Nowa propozycja to…

5 dni ago

Mniej szkód, ale wyższe wypłaty – dane UFG za I kwartał 2025 roku 

Z danych UFG za pierwszy kwartał 2025 roku wynika, że rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce…

5 dni ago