W dniu jutrzejszym – 28 kwietnia będziemy obchodzić Dzień Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia w Pracy. Towarzystwa Ubezpieczeniowe przypominają przy okazji, że wypadek przy pracy może wydarzyć się każdemu – nawet osobie, która na co dzień spędza czas pracy przy biurku.
Jak wynika z raportu Głównego Urzędu Statystycznego (GUS) „Wypadki przy pracy w 2016 roku” wynika, że co roku ponad 80 tys. osób ulega wypadkowi w miejscu pracy. W wyniku odniesionych urazów spędzamy na zwolnieniach prawie 4 mln dni. Dane GUS mówią, że co piąty wypadek w 2016 r. miał miejsce w biurach, placówkach naukowych i szkołach lub zakładach usługowych.
Najczęstszą przyczyną obrażeń jest nieprawidłowe zachowanie się pracowników (60% wszystkich wypadków). Dopiero na kolejnych miejscach plasują się niewłaściwy stan czynnika materialnego (8,4%) oraz jego nieodpowiednie użytkowanie (7,3%).
Michał Jakubowski, dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych Nationale-Nederlanden podkreśla; „Ponad 60% badanych przez nas osób deklaruje, że możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w miejscu pracy jest dla nich wartościowym benefitem. Niestety jeszcze nie wszyscy pracodawcy to zauważają. Aż 44% respondentów podkreśla, że w ich miejscu pracy nie ma możliwości przystąpienia do tego typu ubezpieczenia”– mówi Michał Jakubowski, dyrektor ds. Klientów Korporacyjnych Nationale-Nederlanden.
Niezdolność do pracy oznacza jednoznacznie znaczny spadek comiesięcznych dochodów z tytułu pracy zarobkowej. Ekspert zwraca uwagę, iż polisa może znacznie poprawić sytuację osób, które uległy wypadkom. Na rynku ubezpieczeń istnieją bowiem specjalne rozwiązania, takie jak comiesięczna renta wypłacana w sytuacji, gdy ubezpieczony na skutek wypadku lub choroby stanie się niezdolny do pracy.
Źródło: www.nn.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…