Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. Ubezpieczyciel w swoich spotach przypomina, że o trudnych sprawach, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo finansowe, trzeba mówić wprost. 

Zabezpieczenie na wypadek zachorowania 

Nowotwory są drugą, najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Skala ich występowania w Polsce to problem nie tylko zdrowotny, ale także społeczny. Statystyki Krajowego Rejestru Nowotworów pokazują, że co roku diagnozowany jest on u blisko  170 tys. osób. Diagnoza zmienia życie nie tylko chorego, ale i jego rodziny. Z tego powodu Nationale-Nederlanden ruszyło z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”. Jej celem jest skłonienie Polaków do większej troski o zabezpieczenie siebie i bliskich na wypadek zachorowania

– W naszych spotach chcemy przypomnieć, że o trudnych sprawach, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo finansowe, trzeba mówić wprost. Po raz kolejny zachęcamy do działania i odpowiedniego zabezpieczenia  przyszłości swojej i najbliższych na wypadek poważnej choroby. W ramach kampanii promujemy więc wsparcie, które nasi klienci otrzymają w razie diagnozy nowotworu: praktyczne, materialne oraz psychologiczne. Co istotne, na każdym etapie mogą też liczyć na pomoc ze strony naszych doradców – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Profilaktyka chorób onkologicznych 

„O to, co ważne, pytamy wprost” to kampania produktowa, w ramach której marka przygotowała pięć spotów. Zobaczymy w nich trzypokoleniową rodzinę – dzieci, rodziców i dziadków. Jak możemy przeczytać, dzieci symbolizują energię i otwartość na zmiany. Natomiast dziadkowie reprezentują doświadczenie i mądrość życiową. Wspólnie zwracają się do rodziców i zadają im proste, lecz zaskakująco poważne pytania, które skłaniają do refleksji. W ten sposób wyrażają swoją troskę oraz motywują rodziców, by zastanowili się nad swoim podejściem do profilaktyki finansowej. 

Ubezpieczyciel od wielu lat angażuje się w liczne akcje edukacyjne na temat profilaktyki chorób onkologicznych. Także tym razem spotom produktowym w telewizji i digitalu towarzyszyć będą działania contentowe i komunikacja w mediach społecznościowych, w ramach których marka będzie zachęcała do wprowadzenia do swojego życia pozytywnych dla zdrowia zmian. 

Wielu Polaków wciąż nie dopuszcza do siebie myśli o zachorowaniu. Podejmują niezbędne działania dopiero wtedy, gdy nowotwór stanie się dla nich lub ich bliskich faktem. Pomimo coraz większej liczby akcji społecznych, które podkreślają wagę profilaktyki zdrowotnej, duża część z nas wciąż nie zdaje sobie sprawy, że ma realny wpływ na swoje zdrowie i, podejmując odpowiednie aktywności, może zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby. Cel naszej kampanii to zaangażowanie odbiorców w ten dość trudny temat, skłonienie ich do refleksji, a także promowanie działań profilaktycznych, które niejednokrotnie mogą uratować życie – podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz. 

Kampania Nationale-Nederlanden 

Z opublikowanych informacji wynika, że kampania rozpoczęła się 17 października i potrwa 6 tygodni. Spoty transmitowane będą w telewizji oraz w Internecie. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją Brasil. Z kolei za realizację materiałów video odpowiada Papaya Films, a za zakup mediów – dom mediowy Wavemaker. 

Źródło: Nationale-Nederlanden fot. screenshot youtube „Czy cenisz różne opinie na ten sam temat? Ubezpieczenie na wypadek nowotworu w Nationale-Nederlanden”

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

3 godziny ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

4 godziny ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

4 godziny ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

2 dni ago