Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. Ubezpieczyciel w swoich spotach przypomina, że o trudnych sprawach, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo finansowe, trzeba mówić wprost. 

Zabezpieczenie na wypadek zachorowania 

Nowotwory są drugą, najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Skala ich występowania w Polsce to problem nie tylko zdrowotny, ale także społeczny. Statystyki Krajowego Rejestru Nowotworów pokazują, że co roku diagnozowany jest on u blisko  170 tys. osób. Diagnoza zmienia życie nie tylko chorego, ale i jego rodziny. Z tego powodu Nationale-Nederlanden ruszyło z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”. Jej celem jest skłonienie Polaków do większej troski o zabezpieczenie siebie i bliskich na wypadek zachorowania

– W naszych spotach chcemy przypomnieć, że o trudnych sprawach, takich jak zdrowie i bezpieczeństwo finansowe, trzeba mówić wprost. Po raz kolejny zachęcamy do działania i odpowiedniego zabezpieczenia  przyszłości swojej i najbliższych na wypadek poważnej choroby. W ramach kampanii promujemy więc wsparcie, które nasi klienci otrzymają w razie diagnozy nowotworu: praktyczne, materialne oraz psychologiczne. Co istotne, na każdym etapie mogą też liczyć na pomoc ze strony naszych doradców – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Profilaktyka chorób onkologicznych 

„O to, co ważne, pytamy wprost” to kampania produktowa, w ramach której marka przygotowała pięć spotów. Zobaczymy w nich trzypokoleniową rodzinę – dzieci, rodziców i dziadków. Jak możemy przeczytać, dzieci symbolizują energię i otwartość na zmiany. Natomiast dziadkowie reprezentują doświadczenie i mądrość życiową. Wspólnie zwracają się do rodziców i zadają im proste, lecz zaskakująco poważne pytania, które skłaniają do refleksji. W ten sposób wyrażają swoją troskę oraz motywują rodziców, by zastanowili się nad swoim podejściem do profilaktyki finansowej. 

Ubezpieczyciel od wielu lat angażuje się w liczne akcje edukacyjne na temat profilaktyki chorób onkologicznych. Także tym razem spotom produktowym w telewizji i digitalu towarzyszyć będą działania contentowe i komunikacja w mediach społecznościowych, w ramach których marka będzie zachęcała do wprowadzenia do swojego życia pozytywnych dla zdrowia zmian. 

Wielu Polaków wciąż nie dopuszcza do siebie myśli o zachorowaniu. Podejmują niezbędne działania dopiero wtedy, gdy nowotwór stanie się dla nich lub ich bliskich faktem. Pomimo coraz większej liczby akcji społecznych, które podkreślają wagę profilaktyki zdrowotnej, duża część z nas wciąż nie zdaje sobie sprawy, że ma realny wpływ na swoje zdrowie i, podejmując odpowiednie aktywności, może zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby. Cel naszej kampanii to zaangażowanie odbiorców w ten dość trudny temat, skłonienie ich do refleksji, a także promowanie działań profilaktycznych, które niejednokrotnie mogą uratować życie – podkreśla Marta Maszewska-Danielewicz. 

Kampania Nationale-Nederlanden 

Z opublikowanych informacji wynika, że kampania rozpoczęła się 17 października i potrwa 6 tygodni. Spoty transmitowane będą w telewizji oraz w Internecie. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją Brasil. Z kolei za realizację materiałów video odpowiada Papaya Films, a za zakup mediów – dom mediowy Wavemaker. 

Źródło: Nationale-Nederlanden fot. screenshot youtube „Czy cenisz różne opinie na ten sam temat? Ubezpieczenie na wypadek nowotworu w Nationale-Nederlanden”

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

18 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

18 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

21 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago