Aktualności

Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!”.

Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię „Rak? To nie tak!”. W serii filmów poradnikowych firma przekonuje, że oswajając strach, można skuteczniej dbać o swoje zdrowie. Akcję ubezpieczyciela wspierają – Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz Fundacja Kapitan Światełko, organizator Movember Polska.

–  Wokół chorób nowotworowych narosło mnóstwo błędnych przekonań. Już samo myślenie o nich wywołuje ogromny stres, podobnie jak kwestia badań profilaktycznych czy wsparcia bliskich nam chorych.Naszym celem jest przybliżenie tematu – tak, aby zacząć o nim myśleć w sposób racjonalny. Wierzymy, że dzięki temu można skuteczniej zadbać o profilaktykę zdrowotną i mieć więcej sił na ewentualną walkę z chorobą – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Istotą kampanii „Rak? To nie tak!” jest odtabuizowanie tematu nowotworów oraz edukacja na temat wsparcia psychologicznego jako ważnego elementu profilaktyki i ewentualnego procesu leczenia.  Większa znajomość oraz świadomość tematu pomaga w radzeniu sobie ze stresem. W przypadku profilaktyki zdrowia i chorób onkologicznych stres, niepokój czy silny lęk są czynnikami, które paraliżują przed pójściem na badania kontrolne. To również duże utrudnienie w przypadku diagnozy – dla pacjentów, którzy zmagają się z chorobą, a także dla ich bliskich, którzy są wsparciem w walce o zdrowie.

W ramach kampanii, na stronie ubezpieczyciela pojawi się 9 video-poradników z udziałem psychoonkolożek Adrianny Sobol i Elżbiety Pożarowskiej. Filmy skierowane są do trzech grup – osób zdrowych, bliskich osób chorych i samych pacjentów. Pierwsze trzy filmy będą dotyczyć dbania o swoje zdrowie psychiczne. W kolejnym ekspertki doradzą, jak wspierać osobę chorą, a pozostałe cztery filmy będą praktyczną wiedzą i wsparciem psychologicznym w walce o zdrowie. 

– Nationale-Nederlanden od lat włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Co roku wraz z partnerami społecznymi organizowaliśmy akcje edukacyjne oraz bezpłatne badania profilaktyczne. W tym, ze względu na pandemię koronawirusa, nasze działania przenieśliśmy do internetu. Bez względu na formę, wciąż chcemy wspierać jak najwięcej osób w drodze do zdrowia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz.

Kampania będzie realizowana na stronie Nationale-Nederlanden, w mediach społecznościowych ubezpieczyciela oraz partnerów społecznych akcji.

Link do strony kampanii: https://www.nn.pl/aktualnosci/wsparcie-psychologiczne-w-chorobie.html

Źródło: Nationale Nederlanden

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Prewencja w praktyce – PZU wystartował z kampanią „Mistrzu, zwolnij” 

PZU wraz z Policją przypomina kierowcom, że prędkość to nie brawura, ale odpowiedzialność. W swojej…

21 godzin ago

mStłuczka w aplikacji mObywatel – cyfrowa obsługa kolizji dla kierowców już działa 

Kolizje drogowe, nawet te drobne, zawsze powodują stres i wymagają dopełnienia formalności. Do niedawna kierowcy…

21 godzin ago

Analiza finansowa: Czy warto inwestować w akcje PGE w kontekście rynku energetycznego?

Finanse to temat, który nieustannie przyciąga uwagę zarówno inwestorów, jak i osób prywatnych. W dobie…

2 tygodnie ago

Dlaczego standardowe ubezpieczenie szkolne nie zawsze wystarcza? 

Nowy rok szkolny to nie tylko powrót do nauki, ale także do codziennych aktywności i zajęć…

2 tygodnie ago

GAP w leasingu – skuteczna ochrona przed stratą wartości auta 

Praktyka pokazuje, że leasingobiorcy coraz częściej decydują się na dodatkowe zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia GAP.…

2 tygodnie ago

Zalanie auta a odszkodowanie – praktyczny poradnik dla kierowców 

Niestety intensywne opady deszczu mogą prowadzić do poważnego zalania samochodu, powodując uszkodzenia elektroniki czy też…

2 tygodnie ago