Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem Nationale-Nederlanden rozpoczęło kampanię „Rak? To nie tak!”. W serii filmów poradnikowych firma przekonuje, że oswajając strach, można skuteczniej dbać o swoje zdrowie. Akcję ubezpieczyciela wspierają – Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz Fundacja Kapitan Światełko, organizator Movember Polska.
– Wokół chorób nowotworowych narosło mnóstwo błędnych przekonań. Już samo myślenie o nich wywołuje ogromny stres, podobnie jak kwestia badań profilaktycznych czy wsparcia bliskich nam chorych.Naszym celem jest przybliżenie tematu – tak, aby zacząć o nim myśleć w sposób racjonalny. Wierzymy, że dzięki temu można skuteczniej zadbać o profilaktykę zdrowotną i mieć więcej sił na ewentualną walkę z chorobą – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Istotą kampanii „Rak? To nie tak!” jest odtabuizowanie tematu nowotworów oraz edukacja na temat wsparcia psychologicznego jako ważnego elementu profilaktyki i ewentualnego procesu leczenia. Większa znajomość oraz świadomość tematu pomaga w radzeniu sobie ze stresem. W przypadku profilaktyki zdrowia i chorób onkologicznych stres, niepokój czy silny lęk są czynnikami, które paraliżują przed pójściem na badania kontrolne. To również duże utrudnienie w przypadku diagnozy – dla pacjentów, którzy zmagają się z chorobą, a także dla ich bliskich, którzy są wsparciem w walce o zdrowie.
W ramach kampanii, na stronie ubezpieczyciela pojawi się 9 video-poradników z udziałem psychoonkolożek Adrianny Sobol i Elżbiety Pożarowskiej. Filmy skierowane są do trzech grup – osób zdrowych, bliskich osób chorych i samych pacjentów. Pierwsze trzy filmy będą dotyczyć dbania o swoje zdrowie psychiczne. W kolejnym ekspertki doradzą, jak wspierać osobę chorą, a pozostałe cztery filmy będą praktyczną wiedzą i wsparciem psychologicznym w walce o zdrowie.
– Nationale-Nederlanden od lat włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem. Co roku wraz z partnerami społecznymi organizowaliśmy akcje edukacyjne oraz bezpłatne badania profilaktyczne. W tym, ze względu na pandemię koronawirusa, nasze działania przenieśliśmy do internetu. Bez względu na formę, wciąż chcemy wspierać jak najwięcej osób w drodze do zdrowia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz.
Kampania będzie realizowana na stronie Nationale-Nederlanden, w mediach społecznościowych ubezpieczyciela oraz partnerów społecznych akcji.
Link do strony kampanii: https://www.nn.pl/aktualnosci/wsparcie-psychologiczne-w-chorobie.html
Źródło: Nationale Nederlanden
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…