Aktualności

Nationale-Nederlanden stawia na rozwój sieci sprzedaży

Nationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanię skierowaną do osób zainteresowanych współpracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ – to hasło akcji, której zadaniem jest dotarcie do osób, które chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać się w branży. 

Nationale-Nederlanden – dobre miejsce pracy 

Zadaniem nowej kampanii „Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ” jest pozycjonowanie Nationale-Nederlanden jako dobrego miejsca pracy zarówno dla osób chcących zdobywać doświadczenie w tym zawodzie, jak i gotowych podnosić swoje kwalifikacje. Działania podejmowane w jej ramach podkreślają, że doradca to ktoś więcej niż specjalista do spraw sprzedaży – to osoba, która potrafi doradzić i wskazać najlepsze rozwiązanie w zakresie ochrony i pomóc klientowi w dobraniu odpowiedniego produktu. 

– Celem naszych działań jest przede wszystkim dotarcie do osób z potencjałem, zainteresowanych pracą w modelu B2B, którym chcemy zaproponować więcej na start i dać przestrzeń do rozwoju we współpracy z solidną marką, która zapewnia klientom szeroką ofertę ubezpieczeń na życie. Mam nadzieję, że wielowymiarowa i transparentna komunikacja pozwoli nam nakreślić faktyczny obraz codziennych obowiązków, ale także wskazać korzyści, jakie płyną z podjęcia tej pracy – mówi Tomasz Zyśko, Dyrektor ds. Klienta Indywidualnego zarządzający Obszarem Klienta Indywidualnego w Nationale-Nederlanden. 

– Nasza nowa kampania skierowana jest przede wszystkim do osób z doświadczeniem w handlu, sprzedaży w ubezpieczeniach, ale także tych, które poszukują swojej ścieżki zawodowej i są otwarte na pracę blisko ludzi w środowisku pełnym cyfrowych rozwiązań – dodaje. 

Współpraca z Nationale-Nederlanden 

Kampania, która wystartowała 24 października będzie trwała siedem tygodni. Ubezpieczyciel dodaje, że w akcję zaangażowanych zostało sześciu ambasadorów, zawodowo związanych z Nationale-Nederlanden. To oni za pośrednictwem krótkich cytatów odpowiadają na pytanie „Czego mam WIĘCEJ ze współpracy z Nationale-Nederlanden”? Kampania „Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ” obejmie kanały social media – w tym Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Za kreację działań promocyjnych odpowiada agencja Performante. 

Praca w branży ubezpieczeniowej 

Dodatkowo, w ramach kampanii przygotowano specjalną stronę internetową zawoddoradca.pl. Kandydaci znajdą tam szereg informacji na temat specyfiki pracy w branży ubezpieczeniowej, a także formularz aplikacyjny. 

– Jednym z głównych założeń tego projektu było dotarcie do jak największej liczby osób, które chciałyby spróbować swoich sił jako doradca albo kontynuować obraną już wcześniej ścieżkę zawodową, ale tym razem w strukturach naszej firmy. Zależało nam, aby otrzymały one pełny dostęp do wiedzy i informacji na temat warunków naszej współpracy, a także, aby wyeksponować wartości, którymi kieruje się Nationale-Nederlanden. Mamy nadzieję, że dzięki podjętym działaniom, uda nam się podkreślić to, co mamy do zaoferowania – więcej inspiracji, więcej elastyczności czy więcej swobody. Chcemy, aby nasi klienci mogli liczyć na wsparcie specjalistów, którzy cenią pracę z drugim człowiekiem, troszczą się o jego zdrowie i bezpieczeństwo, a jednocześnie są spełnieni zawodowo, czerpiąc korzyści z oferowanych przez nas benefitów – podkreśla Maria Odrowąż-Petrykowska, Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju w Nationale-Nederlanden. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago