Nationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanię skierowaną do osób zainteresowanych współpracą na stanowisku doradcy ubezpieczeniowego. Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ – to hasło akcji, której zadaniem jest dotarcie do osób, które chcą zdobywać doświadczenie i rozwijać się w branży.
Zadaniem nowej kampanii „Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ” jest pozycjonowanie Nationale-Nederlanden jako dobrego miejsca pracy zarówno dla osób chcących zdobywać doświadczenie w tym zawodzie, jak i gotowych podnosić swoje kwalifikacje. Działania podejmowane w jej ramach podkreślają, że doradca to ktoś więcej niż specjalista do spraw sprzedaży – to osoba, która potrafi doradzić i wskazać najlepsze rozwiązanie w zakresie ochrony i pomóc klientowi w dobraniu odpowiedniego produktu.
– Celem naszych działań jest przede wszystkim dotarcie do osób z potencjałem, zainteresowanych pracą w modelu B2B, którym chcemy zaproponować więcej na start i dać przestrzeń do rozwoju we współpracy z solidną marką, która zapewnia klientom szeroką ofertę ubezpieczeń na życie. Mam nadzieję, że wielowymiarowa i transparentna komunikacja pozwoli nam nakreślić faktyczny obraz codziennych obowiązków, ale także wskazać korzyści, jakie płyną z podjęcia tej pracy – mówi Tomasz Zyśko, Dyrektor ds. Klienta Indywidualnego zarządzający Obszarem Klienta Indywidualnego w Nationale-Nederlanden.
– Nasza nowa kampania skierowana jest przede wszystkim do osób z doświadczeniem w handlu, sprzedaży w ubezpieczeniach, ale także tych, które poszukują swojej ścieżki zawodowej i są otwarte na pracę blisko ludzi w środowisku pełnym cyfrowych rozwiązań – dodaje.
Kampania, która wystartowała 24 października będzie trwała siedem tygodni. Ubezpieczyciel dodaje, że w akcję zaangażowanych zostało sześciu ambasadorów, zawodowo związanych z Nationale-Nederlanden. To oni za pośrednictwem krótkich cytatów odpowiadają na pytanie „Czego mam WIĘCEJ ze współpracy z Nationale-Nederlanden”? Kampania „Dla tych, którzy chcą WIĘCEJ” obejmie kanały social media – w tym Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Za kreację działań promocyjnych odpowiada agencja Performante.
Dodatkowo, w ramach kampanii przygotowano specjalną stronę internetową zawoddoradca.pl. Kandydaci znajdą tam szereg informacji na temat specyfiki pracy w branży ubezpieczeniowej, a także formularz aplikacyjny.
– Jednym z głównych założeń tego projektu było dotarcie do jak największej liczby osób, które chciałyby spróbować swoich sił jako doradca albo kontynuować obraną już wcześniej ścieżkę zawodową, ale tym razem w strukturach naszej firmy. Zależało nam, aby otrzymały one pełny dostęp do wiedzy i informacji na temat warunków naszej współpracy, a także, aby wyeksponować wartości, którymi kieruje się Nationale-Nederlanden. Mamy nadzieję, że dzięki podjętym działaniom, uda nam się podkreślić to, co mamy do zaoferowania – więcej inspiracji, więcej elastyczności czy więcej swobody. Chcemy, aby nasi klienci mogli liczyć na wsparcie specjalistów, którzy cenią pracę z drugim człowiekiem, troszczą się o jego zdrowie i bezpieczeństwo, a jednocześnie są spełnieni zawodowo, czerpiąc korzyści z oferowanych przez nas benefitów – podkreśla Maria Odrowąż-Petrykowska, Manager ds. Rekrutacji i Rozwoju w Nationale-Nederlanden.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…