Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wprowadza zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą mojeID

Klienci Nationale-Nederlanden mogą już korzystać z usługi mojeID. Zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem usługi zarządzanej przez KIR sprawia, że dostęp do kont użytkowników systemu n-serwis i korzystanie z nich są jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze.

W Nationale-Nederlanden klienci mogą weryfikować swoją tożsamość w usłudze n-serwis, wykorzystując mojeID, zarówno przy rejestracji, jak i w przypadku konieczności odzyskania dostępu do konta. Tożsamość użytkownika będzie potwierdzana przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował dane klienta, np. bank prowadzący jego rachunek.

mojeID to bezpieczne narzędzie służące do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem. Pozwala zalogować się do portalu dostawcy usługi lub urzędu w sposób, który jednoznacznie potwierdza tożsamość danej osoby. mojeID to ogromne ułatwienie w procesie przenoszenia usług do świata cyfrowego.

Praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania gospodarki można zaobserwować przyspieszenie w rozwijaniu i udostępnianiu usług cyfrowych. Coraz więcej spraw chcemy i możemy załatwiać online, przy pomocy kilku kliknięć. Aby możliwe było bezpieczne i efektywne dostarczanie usług w modelu zdalnym, potrzebne jest sprawdzone narzędzie weryfikacji tożsamości użytkownika. Taką funkcję spełnia mojeID. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Nationale-Nederlanden możliwe będzie poszerzenie gamy usług cyfrowych, dostępnych dla klientów firmy – podkreśla Piotr Wichowski, dyrektor Linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

Jednym z filarów rozwoju Nationale-Nederlanden jest inwestycja w nowoczesne technologie. Nasze działania są nakierunkowane na digitalizację procesów sprzedażowych i obsługowych, dlatego naturalnym krokiem było udostępnienie naszym klientom usługi mojeID. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy n-serwisu docenią wygodę i komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo, z jakim od teraz będą mogli potwierdzać swoją tożsamość online – mówi Grzegorz Cugier, Menedżer ds. Produktów i Procesów Online z Nationale-Nederlanden.

Usługa mojeID została uruchomiona w czerwcu 2019 r. Od tego czasu stale zwiększa się liczba dostawców usług, czyli firm, które pozwalają swoim klientom potwierdzać tożsamość online. W ten sposób można już uzyskać dostęp do swoich danych medycznych, zawrzeć umowę na dostawę gazu czy zaaplikować o przyznanie karty kredytowej. Pełna lista dostawców usług i dostawców tożsamości w usłudze mojeID dostępna jest na stronie www.mojeid.pl.

Źródło: Nationale Nederlanden

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

3 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago