W listopadzie rozpoczyna się czwarta edycja kampanii Movember Polska, której celem jest nagłaśnianie sprawy związanej z profilaktyką nowotworową wśród mężczyzn. Nationale-Nederlanden już kolejny rok bierze udział w akcji i wspiera realizację bezpłatnych badań USG jąder.
Akcja Movember narodziła się w 2003 roku w Australii. Travis Garona i jego przyjaciel Luke Slattery postanowili przywrócić światu „Wąs”. Zebrali kolegów i zapuszczali wąsy, by rozpocząć dyskusję. Wąs wykorzystano do prowokowania swoich znajomych do rozmów o profilaktyce nowotworów wśród mężczyzn. Tak właśnie narodził się Movemeber, który pochodzi od zlepku dwóch angielskich słów: moustache i November. Cała akcja polega na zapuszczaniu w listopadzie wąsów i zachęceniu do profilaktycznych badań.
W ramach akcji Movember Polska mężczyźni będą mogli wykonać bezpłatne badania USG jąder. Badania będą mogły być zrealizowane dzięki m.in. Nationale-Nederlanden. Firma umożliwi także przeprowadzenie badań wśród swoich pracowników.
Do akcji Movember zaangażowało się m.in. wielu sportowców i dziennikarzy. Ambasadorem akcji została PGNiG Superliga.
Źródło: Nationale-Nederlanden, movember.org.pl
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…