Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wspiera akcję Movember Polska

W listopadzie rozpoczyna się czwarta edycja kampanii Movember Polska, której celem jest nagłaśnianie sprawy związanej z profilaktyką nowotworową wśród mężczyzn. Nationale-Nederlanden już kolejny rok bierze udział w akcji i wspiera realizację bezpłatnych badań USG jąder.

Akcja Movember narodziła się w 2003 roku w Australii. Travis Garona i jego przyjaciel Luke Slattery postanowili przywrócić światu „Wąs”. Zebrali kolegów i zapuszczali wąsy, by rozpocząć dyskusję. Wąs wykorzystano do prowokowania swoich znajomych do rozmów o profilaktyce nowotworów wśród mężczyzn. Tak właśnie narodził się Movemeber, który pochodzi od zlepku dwóch angielskich słów: moustache i November. Cała akcja polega na zapuszczaniu w listopadzie wąsów i zachęceniu do profilaktycznych badań.

W ramach akcji Movember Polska mężczyźni będą mogli wykonać bezpłatne badania USG jąder. Badania będą mogły być zrealizowane dzięki m.in. Nationale-Nederlanden. Firma umożliwi także przeprowadzenie badań wśród swoich pracowników.

Do akcji Movember zaangażowało się m.in. wielu sportowców i dziennikarzy. Ambasadorem akcji została PGNiG Superliga.

Źródło: Nationale-Nederlanden, movember.org.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

3 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

3 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

4 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

4 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

4 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

6 dni ago