W listopadzie rozpoczyna się czwarta edycja kampanii Movember Polska, której celem jest nagłaśnianie sprawy związanej z profilaktyką nowotworową wśród mężczyzn. Nationale-Nederlanden już kolejny rok bierze udział w akcji i wspiera realizację bezpłatnych badań USG jąder.
Akcja Movember narodziła się w 2003 roku w Australii. Travis Garona i jego przyjaciel Luke Slattery postanowili przywrócić światu „Wąs”. Zebrali kolegów i zapuszczali wąsy, by rozpocząć dyskusję. Wąs wykorzystano do prowokowania swoich znajomych do rozmów o profilaktyce nowotworów wśród mężczyzn. Tak właśnie narodził się Movemeber, który pochodzi od zlepku dwóch angielskich słów: moustache i November. Cała akcja polega na zapuszczaniu w listopadzie wąsów i zachęceniu do profilaktycznych badań.
W ramach akcji Movember Polska mężczyźni będą mogli wykonać bezpłatne badania USG jąder. Badania będą mogły być zrealizowane dzięki m.in. Nationale-Nederlanden. Firma umożliwi także przeprowadzenie badań wśród swoich pracowników.
Do akcji Movember zaangażowało się m.in. wielu sportowców i dziennikarzy. Ambasadorem akcji została PGNiG Superliga.
Źródło: Nationale-Nederlanden, movember.org.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…