Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wspiera Narodowy Test Zdrowia Polaków serwisu Medonet

Nationale-Nederlanden zostało partnerem strategicznym Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Celem tego ogólnopolskiego projektu, realizowanego przez serwis Medonet, jest zwiększenie świadomości społecznej na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.

Zauważamy, że Polacy zwracają coraz większą uwagę na swoje zdrowie i samopoczucie. Jednak wciąż wielu z nas nie potrafi zbudować w sobie codziennych dobrych nawyków, które pozytywnie będą wpływać na samopoczucie i zminimalizują ryzyko wystąpienia chorób cywilizacyjnych. Dlatego od lat angażujemy się w projekty, które wpływają na świadomość społeczną w tym zakresie. Narodowy Test Zdrowia Polaków to unikatowa akcja, która może objąć setki tysięcy Polaków. Jako jej partner chcemy motywować Polaków do zdrowego trybu życia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

W ramach Narodowego Testu Zdrowia Polaków w serwisie Medonet dostępna jest ankieta dotycząca zwyczajów i stylu życia Polaków. Na podstawie odpowiedzi obliczany jest indeks zdrowia użytkownika oraz wyświetlają się mu spersonalizowane zalecenia dotyczące jego sytuacji zdrowotnej. Wszystkie rekomendacje są przygotowane przez specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to akcja, która ma zwrócić uwagę na profilaktykę i zdrowy styl życia. To ważny projekt, ponieważ większość z nas często zapomina, że codzienne zachowania mają ogromny wpływ na nasze zdrowie. Zachęcam więc, by zrobić test dla siebie i swoich bliskich. Bo nawet drobne zmiany mają znaczenie – mówi dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu.

Na podstawie odpowiedzi internautów przygotowany zostanie raport podsumowujący, który zostanie opublikowany w kwietniu. Badanie jest prowadzone we współpracy z agencją badawczą ARC Rynek i Opinia.

Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich mediach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.

Test można wypełniać do 3 marca.

Link do ankiety: https://narodowytestzdrowia.medonet.pl

Źródło: Nationale Nederlanden

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago