Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wspiera Narodowy Test Zdrowia Polaków serwisu Medonet

Nationale-Nederlanden zostało partnerem strategicznym Narodowego Testu Zdrowia Polaków. Celem tego ogólnopolskiego projektu, realizowanego przez serwis Medonet, jest zwiększenie świadomości społecznej na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.

Zauważamy, że Polacy zwracają coraz większą uwagę na swoje zdrowie i samopoczucie. Jednak wciąż wielu z nas nie potrafi zbudować w sobie codziennych dobrych nawyków, które pozytywnie będą wpływać na samopoczucie i zminimalizują ryzyko wystąpienia chorób cywilizacyjnych. Dlatego od lat angażujemy się w projekty, które wpływają na świadomość społeczną w tym zakresie. Narodowy Test Zdrowia Polaków to unikatowa akcja, która może objąć setki tysięcy Polaków. Jako jej partner chcemy motywować Polaków do zdrowego trybu życia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

W ramach Narodowego Testu Zdrowia Polaków w serwisie Medonet dostępna jest ankieta dotycząca zwyczajów i stylu życia Polaków. Na podstawie odpowiedzi obliczany jest indeks zdrowia użytkownika oraz wyświetlają się mu spersonalizowane zalecenia dotyczące jego sytuacji zdrowotnej. Wszystkie rekomendacje są przygotowane przez specjalistów wchodzących w skład Rady Naukowej Narodowego Testu Zdrowia Polaków.

– Narodowy Test Zdrowia Polaków to akcja, która ma zwrócić uwagę na profilaktykę i zdrowy styl życia. To ważny projekt, ponieważ większość z nas często zapomina, że codzienne zachowania mają ogromny wpływ na nasze zdrowie. Zachęcam więc, by zrobić test dla siebie i swoich bliskich. Bo nawet drobne zmiany mają znaczenie – mówi dr Anna Zimny-Zając, redaktor naczelna Medonetu.

Na podstawie odpowiedzi internautów przygotowany zostanie raport podsumowujący, który zostanie opublikowany w kwietniu. Badanie jest prowadzone we współpracy z agencją badawczą ARC Rynek i Opinia.

Promocja akcji jest przewidziana we wszystkich mediach Ringier Axel Springer Polska, w tym w prasie drukowanej i online oraz radiu i telewizji poprzez udział zaangażowanych w akcję ekspertów i znanych osobowości w audycjach i programach poświęconych zdrowiu i zdrowemu stylowi życia.

Test można wypełniać do 3 marca.

Link do ankiety: https://narodowytestzdrowia.medonet.pl

Źródło: Nationale Nederlanden

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

6 godzin ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

6 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

1 dzień ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

1 dzień ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

2 dni ago