Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wśród laureatów konkursu „Dobroczyńca Roku”

Firma Nationale-Nederlanden po raz kolejny została doceniona w prestiżowym konkursie „Dobroczyńca Roku”, który skierowany jest firm angażujących się w działania społeczne. W tym roku ubezpieczyciela wyróżniono w kategorii „Zdrowie” za wsparcie dwóch kampanii – „Dzień na U” oraz „Mosznowładcy”. 

Nationale-Nederlanden doceniony za działania społeczne 

Podczas tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku” ponownie wyróżniono Nationale-Nederlanden. Ubezpieczyciela doceniono za wsparcie dwóch kampanii – „Dzień na U” oraz „Mosznowładcy”. 

To dla nas ogromne wyróżnienie zostać ponownie nagrodzonym przez kapitułę konkursową. Od lat aktywnie działamy społecznie, aby podnosić jakość życia Polaków. Przyznany tytuł jest dla nas potwierdzeniem, że to zaangażowanie jest nie tylko zauważane i doceniane, ale także przynosi pozytywne rezultaty. W ramach wyróżnionych kampanii udało się zapewnić dostęp do bezpłatnych badań tysiącom osób, co jeszcze bardziej motywuje nas do dalszej pracy oraz podejmowania działań, które wpłyną na poprawę świadomości o profilaktyce zdrowotnej. Dlatego zgodnie z nasza misją, będziemy dalej wspierać, edukować i promować zdrowy styl życia, co mamy nadzieję pomoże wielu osobom – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden. 

Wyróżnione inicjatywy ubezpieczyciela 

Warto przypomnieć, że Dzień na U to dodatkowy dzień wolny, w którym pracownicy idą do lekarza, aby sprawdzić stan swojego zdrowia. Udogodnienie to dodatkowo pozwala kształtować pozytywne przyzwyczajenia. W ramach ubiegłorocznej akcji ubezpieczyciel zapewnił swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań profilaktycznych w ramach czasu pracy. 

Natomiast kampania Mosznowładcy, która jest organizowana wspólnie z Fundacją Kapitan Światełko, ma na celu uświadomienie i przypominanie mężczyznom o regularnej profilaktyce onkologicznej. Inicjatywa ta od wielu lat wspierana jest przez Nationale-Nederlanden. W ramach ubiegłorocznej akcji po raz pierwszy wykorzystano podwójny gabinet, który umożliwił zwiększenie liczby badań pod kątem zdrowia jąder i prostaty, a także ograniczył kolejki. W kilkunastu lokalizacjach na terenie całej Polski przebadano łącznie 7203 mężczyzn – wykonano 5507 badań USG i 1696 testów PSA. 

Dobre praktyki rynkowe 

Należy dodać, że konkurs „Dobroczyńca Roku” to największa i najdłużej działająca tego typu inicjatywa w Polsce, która jest organizowana przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Już od 26 lat zbiera dobre praktyki na rynku i nagradza firmy za ich działania z zakresu odpowiedzialności społecznej. Podczas tegorocznej edycji nagrodzono firmy oraz fundacje korporacyjne za działania na rzecz kultury, edukacji, środowiska, zdrowia oraz pomoc społeczną niesioną razem z organizacjami pozarządowymi. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago