Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wśród laureatów konkursu „Dobroczyńca Roku”

Firma Nationale-Nederlanden po raz kolejny została doceniona w prestiżowym konkursie „Dobroczyńca Roku”, który skierowany jest firm angażujących się w działania społeczne. W tym roku ubezpieczyciela wyróżniono w kategorii „Zdrowie” za wsparcie dwóch kampanii – „Dzień na U” oraz „Mosznowładcy”. 

Nationale-Nederlanden doceniony za działania społeczne 

Podczas tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku” ponownie wyróżniono Nationale-Nederlanden. Ubezpieczyciela doceniono za wsparcie dwóch kampanii – „Dzień na U” oraz „Mosznowładcy”. 

To dla nas ogromne wyróżnienie zostać ponownie nagrodzonym przez kapitułę konkursową. Od lat aktywnie działamy społecznie, aby podnosić jakość życia Polaków. Przyznany tytuł jest dla nas potwierdzeniem, że to zaangażowanie jest nie tylko zauważane i doceniane, ale także przynosi pozytywne rezultaty. W ramach wyróżnionych kampanii udało się zapewnić dostęp do bezpłatnych badań tysiącom osób, co jeszcze bardziej motywuje nas do dalszej pracy oraz podejmowania działań, które wpłyną na poprawę świadomości o profilaktyce zdrowotnej. Dlatego zgodnie z nasza misją, będziemy dalej wspierać, edukować i promować zdrowy styl życia, co mamy nadzieję pomoże wielu osobom – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej oraz rzeczniczka prasowa w Nationale-Nederlanden. 

Wyróżnione inicjatywy ubezpieczyciela 

Warto przypomnieć, że Dzień na U to dodatkowy dzień wolny, w którym pracownicy idą do lekarza, aby sprawdzić stan swojego zdrowia. Udogodnienie to dodatkowo pozwala kształtować pozytywne przyzwyczajenia. W ramach ubiegłorocznej akcji ubezpieczyciel zapewnił swoim pracownikom możliwość przeprowadzenia badań profilaktycznych w ramach czasu pracy. 

Natomiast kampania Mosznowładcy, która jest organizowana wspólnie z Fundacją Kapitan Światełko, ma na celu uświadomienie i przypominanie mężczyznom o regularnej profilaktyce onkologicznej. Inicjatywa ta od wielu lat wspierana jest przez Nationale-Nederlanden. W ramach ubiegłorocznej akcji po raz pierwszy wykorzystano podwójny gabinet, który umożliwił zwiększenie liczby badań pod kątem zdrowia jąder i prostaty, a także ograniczył kolejki. W kilkunastu lokalizacjach na terenie całej Polski przebadano łącznie 7203 mężczyzn – wykonano 5507 badań USG i 1696 testów PSA. 

Dobre praktyki rynkowe 

Należy dodać, że konkurs „Dobroczyńca Roku” to największa i najdłużej działająca tego typu inicjatywa w Polsce, która jest organizowana przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Już od 26 lat zbiera dobre praktyki na rynku i nagradza firmy za ich działania z zakresu odpowiedzialności społecznej. Podczas tegorocznej edycji nagrodzono firmy oraz fundacje korporacyjne za działania na rzecz kultury, edukacji, środowiska, zdrowia oraz pomoc społeczną niesioną razem z organizacjami pozarządowymi. 

Źródło: Nationale-Nederlanden 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Konkurs „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje 2024” – PZU Zdrowie laureatem dwóch kategorii

Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…

18 godzin ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie okularów dziecka

Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…

18 godzin ago
  • Aktualności

Warta nr 1 w rankingu ubezpieczeń mieszkaniowych „Rzeczpospolitej”

Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…

2 dni ago
  • Aktualności

PZU szuka do współpracy specjalistów i ekspertów z branży IT

Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…

2 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie domu w Generali najlepsze w rankingu Rzeczpospolitej

Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…

6 dni ago
  • Aktualności

PZU rusza z kampanią zwiększającą świadomość dotyczącą ubezpieczeń majątkowych

Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…

6 dni ago