Podczas obchodów jubileuszu 10-lecia firmy GoldenLine, ogłoszono listę najpopularniejszych pracodawców 2015. W gronie przedsiębiorców znalazła się firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden.
Na pozycję w Katalogu Pracodawców według popularności wpływa średnia z ocen wystawionych przez byłych lub przez obecnych pracowników na profilach w stosunku do liczby wystawionych opinii. Na pozycje wpływa również aktywność na profilach. Aktywność ta rozumiana jest jako dodawane, posty, komentarze oraz oferty. Katalog daje możliwość sortowania pracodawców według średniej z ocen wystawionych na profilach lub według popularności. Użytkownicy mają dodatkowo możliwość sortowania pracodawców po branży oraz po lokalizacji. Zestawienie najpopularniejszych pracodawców zostało przygotowane w oparciu o algorytm wykorzystywany w Katalogu Pracodawców. Algorytm, ten uwzględniał następujące dane: średnią z ocen wystawionych na Profilu Pracodawcy w odniesieniu do ich liczby, aktywność pracodawców na profilach, czyli liczbę dodawanych postów i komentarzy oraz ilość publikowanych ofert pracy.
Firma Nationale-Nederlanden oferuje swoje produkty przez sieć placówek rozmieszczonych na terenie całego kraju. Firmę reprezentuje blisko 2 tysiące wszechstronnie wyszkolonych i doświadczonych Przedstawicieli.
GoldenLine to firma mająca za główny cel pomoc w znalezieniu pracy, pracodawcom zaś dostarcza narzędzia, które ułatwiają budowanie wizerunku wśród kandydatów, pomagając dotrzeć do odpowiednich pracowników. W serwisie, zarejestrowanych jest ponad 1,8 mln użytkowników.
Źródło:www.goldenline.pl
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…
LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…
Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…
Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…
W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…
PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…