W 5. edycji plebiscytu Etyczna Firma, organizowanego przez „Puls Biznesu” wyróżnione zostały organizacje, które kompleksowo prowadzą działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce.
Nationale-Nederlanden: „Nieustannie pracujemy nad wzmacnianiem zaufania do naszej firmy i marki, poprzez budowę dobrych relacji z naszymi klientami”.
Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden: „Znalezienie się po raz trzeci w gronie firm, które prowadząc biznes, działają zgodnie z przyjętymi standardami etycznymi, jest dla nas ogromnym zaszczytem. Od początku naszej działalności chcemy, aby etyka była integralną częścią strategii firmy. Z tego względu nieustannie pracujemy nad wzmacnianiem zaufania do naszej firmy i marki, poprzez budowę dobrych relacji z naszymi klientami, jak również tworzenie motywującego środowiska pracy dla naszych pracowników, bez których to wyróżnienie nie byłoby dla nas możliwe”.
„Wraz z ponad 400 pracownikami i współpracownikami codziennie dbamy o ochronę życia i zdrowia naszych klientów, wierząc, że wartości, którym hołdujemy, są ponadczasowe. Tytuł Super Etycznej Firmy jest naszą dumą, uhonorowaniem konsekwentnej drogi w działaniu oraz uznaniem dla naszej pracy opartej na wartościach. To także zobowiązanie wobec klientów do dalszego pielęgnowania zaufania, jakim nas obdarzyli” – powiedziała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie.
Na liście ubezpieczeniowych laureatów plebiscytu znalazła się również Ergo Hestia. Ubezpieczycielowi przyznano tytuł Etycznej Firmy. Wyróżnienie z rąk członków kapituły konkursu oraz Grzegorza Nawackiego, redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”, odebrał Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Ergo Hestii.
„Znaleźliśmy się w gronie firm, które w 2018 roku w kompleksowy i systemowy sposób prowadziły działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i zasady społecznej odpowiedzialności biznesu . Dla Ergo Hestii etyczne postępowanie to sposób prowadzenia biznesu, który ma na celu zapewnienie najwyższego standardu obsługi przy jednoczesnej realizacji misji Grupy Ergo Hestia, którą jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa” – dodał Mario Zamarripa.
Na stronie „ Pulsu Biznesu czytamy: „W Polsce znaczenie etyki w biznesie rosło wraz z upływem czasu i cywilizowaniem się młodej gospodarki rynkowej. W 25-letniej historii polskiego kapitalizmu nie brakło przykładów firm, które wprowadzały kodeksy dobrych praktyk jedynie w celach marketingowych i PR-owskich, a piękne hasła przez nie głoszone miały się nijak do rzeczywistości. Na szczęście przynajmniej od kilku lat etyczne postępowanie ma u nas taką samą wagę jak w najbardziej rozwiniętych krajach świata, a opinia publiczna dostrzega i piętnuje wszelkie zachowania nie fair”.
Źródło: www.gu.com.pl www.pb.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…