Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden wygrywa kolejną edycję plebiscytu „Etyczna Firma”

Po raz kolejny Nationale-Nederlanden zostało wyróżnione w konkursie dotyczącym etyki, zdobywając tym samym tytuł Super Etycznej Firmy. Taki sam laur otrzymały Unum Życie, które zostało wyróżnione w konkursie „Etyczna Firma” już po raz czwarty, oraz PZU. Z kolei Ergo Hestia została uhonorowana tytułem Etycznej Firmy.

 

W 5. edycji plebiscytu Etyczna Firma, organizowanego przez „Puls Biznesu” wyróżnione zostały organizacje, które kompleksowo prowadzą działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce.

 

Nationale-Nederlanden: „Nieustannie pracujemy nad wzmacnianiem zaufania do naszej firmy i marki, poprzez budowę dobrych relacji z naszymi klientami”.

 

Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden: „Znalezienie się po raz trzeci w gronie firm, które prowadząc biznes, działają zgodnie z przyjętymi standardami etycznymi, jest dla nas ogromnym zaszczytem. Od początku naszej działalności chcemy, aby etyka była integralną częścią strategii firmy. Z tego względu nieustannie pracujemy nad wzmacnianiem zaufania do naszej firmy i marki, poprzez budowę dobrych relacji z naszymi klientami, jak również tworzenie motywującego środowiska pracy dla naszych pracowników, bez których to wyróżnienie nie byłoby dla nas możliwe”.

 

Unum Życie: „Uczciwość, zaangażowanie oraz odpowiedzialność wyznaczają kierunki naszych działań”

 

„Wraz z ponad 400 pracownikami i współpracownikami codziennie dbamy o ochronę życia i zdrowia naszych klientów, wierząc, że wartości, którym hołdujemy, są ponadczasowe. Tytuł Super Etycznej Firmy jest naszą dumą, uhonorowaniem konsekwentnej drogi w działaniu oraz uznaniem dla naszej pracy opartej na wartościach. To także zobowiązanie wobec klientów do dalszego pielęgnowania zaufania, jakim nas obdarzyli” – powiedziała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie.

 

Ergo Hestia: „Dla Ergo Hestii etyczne postępowanie to sposób prowadzenia biznesu”

 

Na liście ubezpieczeniowych laureatów plebiscytu znalazła się również Ergo Hestia. Ubezpieczycielowi przyznano tytuł Etycznej Firmy. Wyróżnienie z rąk członków kapituły konkursu oraz Grzegorza Nawackiego, redaktora naczelnego „Pulsu Biznesu”, odebrał Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Ergo Hestii.

 

„Znaleźliśmy się w gronie firm, które w 2018 roku w kompleksowy i systemowy sposób prowadziły działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i zasady społecznej odpowiedzialności biznesu . Dla Ergo Hestii etyczne postępowanie to sposób prowadzenia biznesu, który ma na celu zapewnienie najwyższego standardu obsługi przy jednoczesnej realizacji misji Grupy Ergo Hestia, którą jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa” – dodał Mario Zamarripa.

 

Na stronie „ Pulsu Biznesu czytamy: „W Polsce znaczenie etyki w biznesie rosło wraz z upływem czasu i cywilizowaniem się młodej gospodarki rynkowej. W 25-letniej historii polskiego kapitalizmu nie brakło przykładów firm, które wprowadzały kodeksy dobrych praktyk jedynie w celach marketingowych i PR-owskich, a piękne hasła przez nie głoszone miały się nijak do rzeczywistości. Na szczęście  przynajmniej od kilku lat etyczne postępowanie ma u nas taką samą wagę jak w najbardziej rozwiniętych krajach świata, a opinia publiczna dostrzega i piętnuje wszelkie zachowania nie fair”.
Źródło: www.gu.com.pl  www.pb.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

21 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

21 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

24 godziny ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago