Aktualności

Nationale-Nederlanden z dwiema głównymi nagrodami w konkursie „Dobroczyńca Roku 2020”

Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało docenione w prestiżowym konkursie firm odpowiedzialnych społecznie „Dobroczyńca Roku”. Podczas uroczystej gali firma odebrała dwie nagrody główne w kategoriach „Zdrowie” za kampanię społeczną Movember oraz „Edukacja” za projekt Uniwersytet Sukcesu.

–  Przyznane przez kapitułę konkursową nagrody są dla nas potwierdzeniem, że zaangażowanie w projekty społeczne, które są częścią naszej strategii, są zauważalne i doceniane na rynku. Cieszymy się, że wspólnie z naszymi partnerami możemy tworzyć inicjatywy, które pozytywnie wpływają na jakość życia Polaków. Chcemy w dalszym ciągu edukować i zachęcać społeczeństwo do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz pomagać tym, którzy są otwarci na zdobywanie nowych umiejętności i rozwijanie kompetencji przyszłości – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden

„Dobroczyńca Roku” to największy i najdłużej istniejący w Polsce konkurs firm odpowiedzialnych społecznie organizowany przez Stowarzyszenie Akademii Rozwoju Filantropii. Organizatorzy przedsięwzięcia od ponad 20 lat wyróżniają dobre praktyki przedsiębiorstw. Nagrody w takich kategoriach jak: „Edukacja”, „Ekologia”, „Rozwój Lokalny”, „Zdrowie”, „Pomoc Społeczna”, „Sport” oraz „Fundacja Korporacyjna” przyznawane są za działania prospołeczne, realizowane zarówno przez wielkie korporacje, jak i małe czy średnie przedsiębiorstwa.

Movember Polska

Akcja Movember, organizowana wspólnie z Fundacją Kapitan Światełko, ma na celu uświadomienie i przypominanie mężczyznom o regularnej profilaktyce onkologicznej. Firma Nationale-Nederlanden wspiera inicjatywę od ponad pięciu lat. W 2019 roku w mobilnych gabinetach przebadano blisko 5 tys. mężczyzn z całej Polski. Dzięki akcji w 35 przypadkach wykryto zmiany wymagające dalszej diagnozy. Dodatkowo w ramach inicjatywy przeprowadzono 85 godzin wykładów na temat profilaktyki zdrowotnej i edukacji w zakresie męskiego zdrowia.

–  Z Nationale-Nederlanden współpracujemy od drugiej edycji kampanii Movember w Polsce, a więc od 2015 roku. Nasza współpraca już dwukrotnie otrzymywała wyróżnienia w konkursie Dobroczyńca Roku i ogromnie cieszymy się z tego, że działania naszego najważniejszego partnera są doceniane przez kapitułę konkursu. Nasza kampania jest unikalna, prowadzimy nietypową, pozytywną i zabawną komunikację mimo tego, że dotyczy ona chorób nowotworowych. Zespół Nationale-Nederlanden nie tylko wierzy w sens takich działań, ale też aktywnie wspiera je na wielu płaszczyznach, dzięki czemu powstaje unikalna symbioza firmy i organizacji pozarządowej przy tworzeniu tej najważniejszej kampanii dla mężczyzn – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko, organizator akcji Movember w Polsce.

Uniwersytet Sukcesu

Z kolei projekt Uniwersytet Sukcesu, który firma Nationale-Nederlanden wspiera od początku jego istnienia, jest skierowany głównie do młodych dziewcząt z domów dziecka. Celem programu jest przekazanie uczestniczkom wiedzy w zakresie nowych technologii, a także umiejętności i kompetencji przyszłości. Akcja pozytywnie wpłynęła na wiele młodych kobiet, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową. Uniwersytet Sukcesu dzięki wsparciu mentorów zaangażowanych w projekt jest szansą i motywacją do podjęcia wyzwań życiowych.

Uniwersytet Sukcesu jest kluczowym projektem Fundacji w obszarze wspierania młodzieży z domów dziecka i ubogich rodzin. Wspieramy młode kobiety, które nie mają łatwego startu w swoje dorosłe życie. Uczymy je kompetencji niezbędnych na rynku pracy, dających możliwość znalezienia ciekawej i dobrze płatnej pracy. Jesteśmy dumni z Partnerów, którzy angażują się w nasz projekt. Współpraca z Nationale-Nederlanden to coś więcej niż logo czy finanse. To ludzie, którzy aktywnie angażują się w działania, dzielą wiedzą, doświadczeniem i otwierają drzwi swojej organizacji. Nowe doświadczenia są obustronne – wolontariusze niejednokrotnie podkreślają, jak wiele mogą nauczyć się od samych uczestniczek projektu – zaznacza Elżbieta Wojciechowska z Fundacji Digital University.

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Ubezpieczenia upraw rolnych do zmiany? 

Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…

15 godzin ago

Warta wprowadza Pakiet Zwierzę w Podróży 

Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…

15 godzin ago

Generali: Ruszyło Wyzwanie The Human Safety Net w Polsce 

W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…

2 dni ago

PKO Ubezpieczenia z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Dom 

PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…

2 dni ago

Polskie auta bez OC sieją spustoszenie na europejskich drogach 

W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…

2 dni ago

Allianz umożliwia opłacanie składek powtarzalnych BLIKIEM 

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…

2 dni ago