Nationale-Nederlanden po raz kolejny zostało docenione w prestiżowym konkursie firm odpowiedzialnych społecznie „Dobroczyńca Roku”. Podczas uroczystej gali firma odebrała dwie nagrody główne w kategoriach „Zdrowie” za kampanię społeczną Movember oraz „Edukacja” za projekt Uniwersytet Sukcesu.
– Przyznane przez kapitułę konkursową nagrody są dla nas potwierdzeniem, że zaangażowanie w projekty społeczne, które są częścią naszej strategii, są zauważalne i doceniane na rynku. Cieszymy się, że wspólnie z naszymi partnerami możemy tworzyć inicjatywy, które pozytywnie wpływają na jakość życia Polaków. Chcemy w dalszym ciągu edukować i zachęcać społeczeństwo do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz pomagać tym, którzy są otwarci na zdobywanie nowych umiejętności i rozwijanie kompetencji przyszłości – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden
„Dobroczyńca Roku” to największy i najdłużej istniejący w Polsce konkurs firm odpowiedzialnych społecznie organizowany przez Stowarzyszenie Akademii Rozwoju Filantropii. Organizatorzy przedsięwzięcia od ponad 20 lat wyróżniają dobre praktyki przedsiębiorstw. Nagrody w takich kategoriach jak: „Edukacja”, „Ekologia”, „Rozwój Lokalny”, „Zdrowie”, „Pomoc Społeczna”, „Sport” oraz „Fundacja Korporacyjna” przyznawane są za działania prospołeczne, realizowane zarówno przez wielkie korporacje, jak i małe czy średnie przedsiębiorstwa.
Akcja Movember, organizowana wspólnie z Fundacją Kapitan Światełko, ma na celu uświadomienie i przypominanie mężczyznom o regularnej profilaktyce onkologicznej. Firma Nationale-Nederlanden wspiera inicjatywę od ponad pięciu lat. W 2019 roku w mobilnych gabinetach przebadano blisko 5 tys. mężczyzn z całej Polski. Dzięki akcji w 35 przypadkach wykryto zmiany wymagające dalszej diagnozy. Dodatkowo w ramach inicjatywy przeprowadzono 85 godzin wykładów na temat profilaktyki zdrowotnej i edukacji w zakresie męskiego zdrowia.
– Z Nationale-Nederlanden współpracujemy od drugiej edycji kampanii Movember w Polsce, a więc od 2015 roku. Nasza współpraca już dwukrotnie otrzymywała wyróżnienia w konkursie Dobroczyńca Roku i ogromnie cieszymy się z tego, że działania naszego najważniejszego partnera są doceniane przez kapitułę konkursu. Nasza kampania jest unikalna, prowadzimy nietypową, pozytywną i zabawną komunikację mimo tego, że dotyczy ona chorób nowotworowych. Zespół Nationale-Nederlanden nie tylko wierzy w sens takich działań, ale też aktywnie wspiera je na wielu płaszczyznach, dzięki czemu powstaje unikalna symbioza firmy i organizacji pozarządowej przy tworzeniu tej najważniejszej kampanii dla mężczyzn – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko, organizator akcji Movember w Polsce.
Z kolei projekt Uniwersytet Sukcesu, który firma Nationale-Nederlanden wspiera od początku jego istnienia, jest skierowany głównie do młodych dziewcząt z domów dziecka. Celem programu jest przekazanie uczestniczkom wiedzy w zakresie nowych technologii, a także umiejętności i kompetencji przyszłości. Akcja pozytywnie wpłynęła na wiele młodych kobiet, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową. Uniwersytet Sukcesu dzięki wsparciu mentorów zaangażowanych w projekt jest szansą i motywacją do podjęcia wyzwań życiowych.
– Uniwersytet Sukcesu jest kluczowym projektem Fundacji w obszarze wspierania młodzieży z domów dziecka i ubogich rodzin. Wspieramy młode kobiety, które nie mają łatwego startu w swoje dorosłe życie. Uczymy je kompetencji niezbędnych na rynku pracy, dających możliwość znalezienia ciekawej i dobrze płatnej pracy. Jesteśmy dumni z Partnerów, którzy angażują się w nasz projekt. Współpraca z Nationale-Nederlanden to coś więcej niż logo czy finanse. To ludzie, którzy aktywnie angażują się w działania, dzielą wiedzą, doświadczeniem i otwierają drzwi swojej organizacji. Nowe doświadczenia są obustronne – wolontariusze niejednokrotnie podkreślają, jak wiele mogą nauczyć się od samych uczestniczek projektu – zaznacza Elżbieta Wojciechowska z Fundacji Digital University.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…