Nationale-Nederlanden zostało wyróżnione prestiżowym certyfikatem Top Employer Polska. Firma, jako jedyny ubezpieczyciel znalazła się w gronie 10 najlepszych pracodawców w kraju. Nagroda ta przyznawana jest po kompleksowym audycie badającym procesy, projekty i inicjatywy z obszaru HR.
Nationale-Nederlanden po raz pierwszy znalazło się wśród 10 najlepszych pracodawców w Polsce i Europie. Badanie, które jest organizowane przez Top Employers Institute docenia firmy zapewniające warunki pracy na najwyższym poziomie. Jak możemy przeczytać, certyfikacja odbywa się poprzez dokładne badanie kluczowych dla pracodawców obszarów, takich jak: strategia HR, środowisko pracy, pozyskiwanie talentów, szkolenia i rozwój, well-being, różnorodność oraz integracja. Istotne jest to, że dane weryfikuje niezależny, zewnętrzny międzynarodowy audytor i tylko firmy, które pozytywnie przejdą tę weryfikację, mogą uzyskać certyfikat.
W tym roku wyróżnienie otrzymało 79 firm z Polski. Dla ubezpieczyciela była to już ósma z kolei statuetka, ale pierwsza klasyfikująca firmę w ścisłej czołówce dziecięciu najlepszych pracodawców w Polsce. Tym samym Nationale-Nederlanden potwierdziło najwyższe standardy w zakresie tworzenia przyjaznego środowiska pracy.
– Nationale-Nederlanden od lat angażuje się w inicjatywy promujące troskę o zdrowie. Edukujemy Polaków w zakresie profilaktyki zdrowotnej, angażując się w wiele kampanii informacyjnych i społecznych. Priorytetowe znaczenie ma dla nas zdrowie i dobrostan naszych pracowników. Dlatego organizujemy badania profilaktyczne, spotkania na temat well-beingu i zdrowego trybu życia. W ramach kampanii społecznej z Fundacją z Rak’n’Roll wprowadziliśmy nowy benefit – Dzień na U. To dodatkowy dzień wolny, z którego mogą skorzystać nasi pracownicy i pójść do lekarza, aby skontrolować swoje zdrowie. Co więcej cyklicznie organizujemy także badania profilaktyczne w naszym biurze, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki temu razem kształtujemy pozytywne nawyki – powiedziała Liwia Kwiecień, członkini zarządu ds. HR w Nationale-Nederlanden.
W 2024 roku szczególną uwagę zwrócono na kwestię dobrostanu i troski o zdrowie pracowników. Aż 95% audytowanych firm przyznało, że to dla nich biznesowy priorytet. Jak możemy przeczytać, tegoroczny wynik Nationale-Nederlanden wynoszący 96,2 proc. jest jednym z najwyższych wśród wszystkich firm objętych badaniem. W przypadku ubezpieczyciela szczególnie doceniono obszary strategii HR, budowania wizerunku marki pracodawcy oraz well-beingu.
Źródło: Nationale-Nederlanden
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…