W tym roku tytuł Superbrands otrzymało Nationale-Nederlanden. Wyróżnienie to przyznawane jest najlepiej postrzeganym markom – a wybierane są one na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.
Tylko marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie może pochwalić się tytułem Superbrands. Przypominamy, że wybór zwycięzców składa się z trzech etapów. Pierwszym z nich jest badanie konsumenckie obejmujące ponad 2 500 firm, zgrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wówczas kluczowy współczynnik stanowi Indeks Siły Marki Superbrands – jest to liczba głosów ankietowanych, które zostały oddane na daną organizację. W drugim etapie każda z firm została oceniona i wybrana przez Radę Marek, czyli grono ekspertów z wieloletnim doświadczeniem i autorytetem w zakresie wizerunku marki. Natomiast ostateczny werdykt zapadł w trzecim etapie – na podstawie połączenia opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów.
W tym roku tytuł Superbrands otrzymało Nationale-Nederlanden. Ubezpieczyciel podkreśla, że wyróżnienie to potwierdza obrany przez firmę kierunek rozwoju.
– Opinie naszych klientów są dla nas zawsze bardzo istotne. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się uznaniem z ich strony. Chcemy być marką, która na co dzień nie tylko gwarantuje konsumentom najwyższą jakość usług i produktów, ale również angażuje się w liczne działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie. Ponadto, od lat wspieramy, a także inicjujemy działania mające na celu edukację Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
– Przyznany tytuł jest wyróżnieniem i docenieniem pracy całego zespołu, a także potwierdzeniem dobrze obranego kierunku rozwoju firmy – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.
Warto dodać, że organizacja Superbrands już od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. Jest jedyną na świecie, niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Śmiało można założyć, że tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawanym globalnie.
Źródło: Nationale-Nederlanden
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…