W tym roku tytuł Superbrands otrzymało Nationale-Nederlanden. Wyróżnienie to przyznawane jest najlepiej postrzeganym markom – a wybierane są one na podstawie największego w Polsce badania konsumenckiego.
Tylko marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie może pochwalić się tytułem Superbrands. Przypominamy, że wybór zwycięzców składa się z trzech etapów. Pierwszym z nich jest badanie konsumenckie obejmujące ponad 2 500 firm, zgrupowanych w ponad 100 kategoriach. Wówczas kluczowy współczynnik stanowi Indeks Siły Marki Superbrands – jest to liczba głosów ankietowanych, które zostały oddane na daną organizację. W drugim etapie każda z firm została oceniona i wybrana przez Radę Marek, czyli grono ekspertów z wieloletnim doświadczeniem i autorytetem w zakresie wizerunku marki. Natomiast ostateczny werdykt zapadł w trzecim etapie – na podstawie połączenia opinii konsumentów i wyników obrad specjalistów.
W tym roku tytuł Superbrands otrzymało Nationale-Nederlanden. Ubezpieczyciel podkreśla, że wyróżnienie to potwierdza obrany przez firmę kierunek rozwoju.
– Opinie naszych klientów są dla nas zawsze bardzo istotne. Dlatego jesteśmy dumni, że możemy pochwalić się uznaniem z ich strony. Chcemy być marką, która na co dzień nie tylko gwarantuje konsumentom najwyższą jakość usług i produktów, ale również angażuje się w liczne działania z zakresu CSR, które pozytywnie wpływają na nasze otoczenie. Ponadto, od lat wspieramy, a także inicjujemy działania mające na celu edukację Polaków w zakresie profilaktyki zdrowia – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
– Przyznany tytuł jest wyróżnieniem i docenieniem pracy całego zespołu, a także potwierdzeniem dobrze obranego kierunku rozwoju firmy – dodaje Marta Maszewska-Danielewicz.
Warto dodać, że organizacja Superbrands już od ponad 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w niemal 90 krajach. Jest jedyną na świecie, niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Śmiało można założyć, że tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawanym globalnie.
Źródło: Nationale-Nederlanden
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…