Kampania pod hasłem: „Cieszę się, że to zrobiłam/zrobiłem” Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do przeprowadzania systematycznych badan profilaktycznych.
Od kilku tygodni twórcy spotów zachęcają do przełamania lęku przed profilaktycznymi badaniami. Eksperci są zdania, że wiele chorób można uniknąć lub ograniczyć ryzyko ich wystąpienia. Według raportu „Miej serce do zdrowia”, przygotowanego przez Nationale-Nederlanden, uczestnicy badań są zdania, że mężczyźni najczęściej umierają na zawał serca (53%) oraz raka (32%).
Rzecznik prasowa Nationale-Nederlanden Marta Pokutycka-Mądrala podkreśla: „ Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje przełamanie wewnętrznych barier przed diagnozą. Ale wynik badania niczego nie zmienia – nie czyni nas ani zdrowszymi, ani bardziej chorymi. To tylko niezbędna wiedza na temat stanu zdrowia własnego organizmu, która jest potrzebna do ewentualnego podjęcia dalszych działań. Należy zaznaczyć, że odpowiednio wczesne rozpoznanie choroby może uratować życie lub skrócić proces leczenia. Dlatego wspólnie z naszymi ambasadorami zachęcamy wszystkich Polaków do pokonania lęku przed profilaktyką nowotworową i badaniami”.
Raport uwidacznia lęki Polaków związanych z zachorowaniem na raka. Tej choroby obawiamy się najbardziej – dotyczy to 41% respondentów. Z kolei prawie 3/4 badanych kobiet uważa choroby nowotworowe za główną przyczynę śmierci kobiet. Statystyki pokazują jednak, że najczęstszą przyczyną umieralności kobiet nie jest rak piersi, lecz choroby serca i układu krążenia. Dotyczy to aż 1/3 takich przypadków.
Ubezpieczyciel organizuje również cykl wydarzeń specjalnych na terenie galerii handlowych w największych polskich miastach. Będzie tam można przebadać się pod kątem najczęściej występujących nowotworów i skorzystać z porad lekarzy. W ramach akcji będzie również można przesłać wiadomość do bliskich czy przyjaciół, by zachęcić ich do wizyty u lekarza. Za każdy e-mail wysłany za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie www.nn.pl i potwierdzony przed odbiorcę, Nationale-Nederlanden przekaże po 10 zł na sfinansowanie i przeprowadzenie mammografii w miejscowościach, w których dostępność badań diagnostycznych jest najniższa w Polsce. Realizację badań zaplanowano na pierwszy kwartał 2016 r.
Źródło: www.marketing-news.pl
9 lipca 2025 roku Sejm przyjął nowelizację ustawy dotyczącej aplikacji mObywatel oraz przepisów dotyczących ubezpieczeń…
Arval Service Lease Polska i ARC Europe Polska połączyły siły w zakresie kompleksowego wsparcia assistance…
AGRO Ubezpieczenia ruszają z wakacyjną promocją, w której każdy klient może połączyć troskę o bezpieczeństwo…
Po fali powodzi, która dotknęła południową Polskę, mieszkańcy i samorządy muszą mierzyć się z kolejnym…
W tym roku PZU ponownie zaangażował się w największe kolarskie wydarzenie w Polsce, jakim jest Tour de…
Wakacyjny wyjazd to doskonała okazja do odpoczynku – ale też moment, gdy dom bez opieki…