Categories: Aktualności

Nationale-Nederlanden zachęca Polaków regularnej profilaktyki zdrowotnej

Nationale-Nederlanden ponownie rusza z Medbusem. Darmowe badania profilaktyczne dla mieszkańców południowo-zachodniej Polski. Między 26 a 30 czerwca mieszkańcy południowo-zachodniej Polski będą mogli bezpłatnie skorzystać z konsultacji dermatologicznych, a także badań USG.

Nationale-Nederlanden: „ Z naszych badań wynika, że ponad połowa Polaków ma w swoim otoczeniu osobę chorującą na nowotwór

W ten sposób po raz kolejny Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Partnerami społecznymi akcji są: Fundacja Onkologiczna Alivia, Polskie Amazonki Ruch Społeczny i Movember Polska.

Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden wyjaśnia: „Z naszych badań wynika, że ponad połowa Polaków ma w swoim otoczeniu osobę chorującą na nowotwór. Mimo to wciąż wiele osób zaniedbuje swoje zdrowie – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Chcemy zachęcić Polaków do regularnego badania się, dlatego po raz drugi ruszamy w drogę z naszym Medbusem. Zeszłoroczna edycja akcji, która odbyła się na północy Polski, spotkała się z dużym uznaniem. Łącznie przebadano prawie 1000 osób. Mamy nadzieję, że podobnie będzie teraz.

W tym roku akcja odbędzie się w południowo-zachodniej Polsce. W specjalnie przygotowanym Medbusie zostaną ulokowane cztery gabinety, w których będzie można skorzystać z wizyty u dermatologa, a także wykonać USG tarczycy, piersi bądź jąder. Tuż obok stanie strefa pacjenta Nationale-Nederlanden, w której będzie można także porozmawiać z ekspertami o profilaktyce finansowej. Liczba miejsc na badania jest ograniczona, dlatego warto przyjść na miejsce i zapisać się na badania już od pierwszej godziny trwania akcji.

Agata Polińska, prezes Fundacji Onkologicznej Alivia: „Początek wakacji to dobry moment na zajęcie się sprawami, na które nie mamy na co dzień czasu. Zdrowie nie może być na końcu listy naszych priorytetów. Regularne badania zapewnią nam spokój, mogą również zagwarantować szybkie wykrycie choroby, a przez to większą szansę na pełne wyleczenie. Z własnego doświadczenia wiem, jak ważne jest zdiagnozowanie nowotworu we wczesnym stadium, zanim pojawią się widoczne objawy. Dlatego zachęcam wszystkich do przyjścia i skorzystania z bezpłatnych badań”.

„Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”

Medbusom towarzyszyć będzie kampania informacyjno-edukacyjna pod hasłem „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”. Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji, w serii filmów i zdjęć będzie zachęcać Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Jak się okazuje, codzienne aktywności, takie jak praca czy obowiązki domowe, są najczęstszą wymówką Polaków w dbaniu o swoje zdrowie, dlatego w mediach społecznościowych akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.

Informacja prasowa: www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago