Nationale-Nederlanden ponownie rusza z Medbusem. Darmowe badania profilaktyczne dla mieszkańców południowo-zachodniej Polski. Między 26 a 30 czerwca mieszkańcy południowo-zachodniej Polski będą mogli bezpłatnie skorzystać z konsultacji dermatologicznych, a także badań USG.
W ten sposób po raz kolejny Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Partnerami społecznymi akcji są: Fundacja Onkologiczna Alivia, Polskie Amazonki Ruch Społeczny i Movember Polska.
Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden wyjaśnia: „Z naszych badań wynika, że ponad połowa Polaków ma w swoim otoczeniu osobę chorującą na nowotwór. Mimo to wciąż wiele osób zaniedbuje swoje zdrowie – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Chcemy zachęcić Polaków do regularnego badania się, dlatego po raz drugi ruszamy w drogę z naszym Medbusem. Zeszłoroczna edycja akcji, która odbyła się na północy Polski, spotkała się z dużym uznaniem. Łącznie przebadano prawie 1000 osób. Mamy nadzieję, że podobnie będzie teraz.
W tym roku akcja odbędzie się w południowo-zachodniej Polsce. W specjalnie przygotowanym Medbusie zostaną ulokowane cztery gabinety, w których będzie można skorzystać z wizyty u dermatologa, a także wykonać USG tarczycy, piersi bądź jąder. Tuż obok stanie strefa pacjenta Nationale-Nederlanden, w której będzie można także porozmawiać z ekspertami o profilaktyce finansowej. Liczba miejsc na badania jest ograniczona, dlatego warto przyjść na miejsce i zapisać się na badania już od pierwszej godziny trwania akcji.
Agata Polińska, prezes Fundacji Onkologicznej Alivia: „Początek wakacji to dobry moment na zajęcie się sprawami, na które nie mamy na co dzień czasu. Zdrowie nie może być na końcu listy naszych priorytetów. Regularne badania zapewnią nam spokój, mogą również zagwarantować szybkie wykrycie choroby, a przez to większą szansę na pełne wyleczenie. Z własnego doświadczenia wiem, jak ważne jest zdiagnozowanie nowotworu we wczesnym stadium, zanim pojawią się widoczne objawy. Dlatego zachęcam wszystkich do przyjścia i skorzystania z bezpłatnych badań”.
Medbusom towarzyszyć będzie kampania informacyjno-edukacyjna pod hasłem „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”. Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji, w serii filmów i zdjęć będzie zachęcać Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Jak się okazuje, codzienne aktywności, takie jak praca czy obowiązki domowe, są najczęstszą wymówką Polaków w dbaniu o swoje zdrowie, dlatego w mediach społecznościowych akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.
Informacja prasowa: www.nn.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…