Aktualności

Nationale-Nederlanden zachęca Polaków regularnej profilaktyki zdrowotnej

Nationale-Nederlanden ponownie rusza z Medbusem. Darmowe badania profilaktyczne dla mieszkańców południowo-zachodniej Polski. Między 26 a 30 czerwca mieszkańcy południowo-zachodniej Polski będą mogli bezpłatnie skorzystać z konsultacji dermatologicznych, a także badań USG.

Nationale-Nederlanden: „ Z naszych badań wynika, że ponad połowa Polaków ma w swoim otoczeniu osobę chorującą na nowotwór

W ten sposób po raz kolejny Nationale-Nederlanden zachęca Polaków do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Partnerami społecznymi akcji są: Fundacja Onkologiczna Alivia, Polskie Amazonki Ruch Społeczny i Movember Polska.

Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden wyjaśnia: „Z naszych badań wynika, że ponad połowa Polaków ma w swoim otoczeniu osobę chorującą na nowotwór. Mimo to wciąż wiele osób zaniedbuje swoje zdrowie – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden. – Chcemy zachęcić Polaków do regularnego badania się, dlatego po raz drugi ruszamy w drogę z naszym Medbusem. Zeszłoroczna edycja akcji, która odbyła się na północy Polski, spotkała się z dużym uznaniem. Łącznie przebadano prawie 1000 osób. Mamy nadzieję, że podobnie będzie teraz.

W tym roku akcja odbędzie się w południowo-zachodniej Polsce. W specjalnie przygotowanym Medbusie zostaną ulokowane cztery gabinety, w których będzie można skorzystać z wizyty u dermatologa, a także wykonać USG tarczycy, piersi bądź jąder. Tuż obok stanie strefa pacjenta Nationale-Nederlanden, w której będzie można także porozmawiać z ekspertami o profilaktyce finansowej. Liczba miejsc na badania jest ograniczona, dlatego warto przyjść na miejsce i zapisać się na badania już od pierwszej godziny trwania akcji.

Agata Polińska, prezes Fundacji Onkologicznej Alivia: „Początek wakacji to dobry moment na zajęcie się sprawami, na które nie mamy na co dzień czasu. Zdrowie nie może być na końcu listy naszych priorytetów. Regularne badania zapewnią nam spokój, mogą również zagwarantować szybkie wykrycie choroby, a przez to większą szansę na pełne wyleczenie. Z własnego doświadczenia wiem, jak ważne jest zdiagnozowanie nowotworu we wczesnym stadium, zanim pojawią się widoczne objawy. Dlatego zachęcam wszystkich do przyjścia i skorzystania z bezpłatnych badań”.

„Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”

Medbusom towarzyszyć będzie kampania informacyjno-edukacyjna pod hasłem „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie”. Agnieszka Szuścik, ambasadorka akcji, w serii filmów i zdjęć będzie zachęcać Polaków do regularnych badań profilaktycznych. Jak się okazuje, codzienne aktywności, takie jak praca czy obowiązki domowe, są najczęstszą wymówką Polaków w dbaniu o swoje zdrowie, dlatego w mediach społecznościowych akcji towarzyszyć będzie hasztag #ZdrowaWymówka.

Informacja prasowa: www.nn.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

14 godzin ago

LINK4 stawia na agentów – nowy system, nowe możliwości 

LINK4 uruchomił Nową Strefę Agenta – narzędzie stworzone z myślą o codziennej pracy agentów ubezpieczeniowych.…

14 godzin ago

Ubezpieczenia upraw rolnych do zmiany? 

Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…

4 dni ago

Warta wprowadza Pakiet Zwierzę w Podróży 

Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…

4 dni ago

Generali: Ruszyło Wyzwanie The Human Safety Net w Polsce 

W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…

5 dni ago

PKO Ubezpieczenia z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Dom 

PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…

5 dni ago