Jak wynika z raportu „Bezpieczny dom – jak chronimy swoje M”, przygotowanego przez ekspertów z Nationale-Nederlanden zdecydowana większość Polaków stosuje metody zabezpieczania domów. 55 procent badanych potwierdza, że jedną z form takiego zabezpieczenia są polisy mieszkaniowe.
Z badań przeprowadzonych przez ekspertów z Nationale-Nederlanden wynika, że 55 proc. ankietowanych wykupuje polisy ubezpieczeniowe, co trzeci ma drzwi lub rolety antywłamaniowe, 27 proc. wybiera psa stróżującego, co piąty ankietowany stosuje monitoring lub ochronę. Wśród mieszkańców miast dominują polisy ubezpieczeniowe, natomiast formą zabezpieczenia domu na wsi najczęściej są….psy.
„Dla Polaków najcenniejszymi elementami wyposażenia domów jest sprzęt RTV/AGD – to szczególnie zauważalny trend wśród młodych Polaków. Osoby starsze z kolei dużo bardziej cenią roślinność, rzeczy bliskie i osobiste stanowią największe dobro, które należy ubezpieczyć. Przeprowadzone badanie jasno wskazuje, że Polacy nie tylko coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, jak istotne jest bezpieczeństwo ich nieruchomości, ale też potrafią trafnie ocenić, co posiadają w niej najcenniejszego. Taka świadomość pozwala dobrać odpowiedni sposób ochrony mienia, którym z reguły okazuje się polisa ubezpieczeniowa. Polisy ubezpieczeniowe od wszystkiego” – zauważa w rozmowie z AIP Marta Pokutycka-Mądrala z Nationale-Nederlanden.
Niestety polisy z wersją podstawową nie dają tak skutecznej ochrony jak ubezpieczenie typu all-risk, która pokrywa także koszty nieumyślnych szkód. Ubezpieczenie all-risk jest jednak oczywiście sporo droższe od standardowego. Eksperci podkreślają również, aby przy wykupowaniu polisy szczególną uwagę zwrócić na to, co dokładnie nasza umowa obejmuje. Bardzo często bowiem standardowa polisa chroni tylko samą bryłę domu, bez znajdujących się w środku sprzętów czy np. garażu lub ogrodu. Typowa polisa nie obejmie także szkód poczynionych w nieruchomości przez zwierzęta lub dzieci.
Źródło: www.polskatimes.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…