Categories: Aktualności

Piątek trzynastego. Czy w tym roku mieliśmy pecha?

Piątek trzynastego kojarzy się przede wszystkim z pechem. w tym roku jednak nie było tak źle. Z danych Mondial Assistance wynika, że o pomoc prosiło niemal tyle samo osób, co w ubiegłym roku. Podobnie jak w 2018 roku, najwięcej przypadków dotyczyło zorganizowania pomocy w związku z awarią samochodu oraz wypadkiem na terenie Polski.

Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance komentuje:„Przeprowadzone w maju badanie dotyczące planów wakacyjnych Polaków pokazało, że 7 proc. Polaków planujących spędzić wakacje w Polsce i 14 proc. planujących spędzić je za granicą na miesiąc wypoczynku wybrało wrzesień. Do tego doszedł piątek trzynastego. Analiza zebranych przez nas danych pokazała, że niespecjalnie musieliśmy się go obawiać”.

Dlaczego warto posiadać ubezpieczenie?


Porównując liczbę osób, które w miniony piątek poprosiły o pomoc assistance, do liczby osób potrzebujących pomocy w piątek 14 września 2018 roku, nastąpił wzrost o niespełna 10 p.p. Tak jak w ubiegłym roku, najwięcej przypadków dotyczyło zorganizowania pomocy w związku z awarią samochodu oraz wypadkiem na terenie Polski.

„Niewielki wzrost telefonów od kierowców był z terenu Polski (o 17 p.p.). Najbardziej pechowe były województwa pomorskie, kujawsko-pomorskie oraz małopolskie – tam nastąpił wzrost liczby naszych interwencji. Zauważyliśmy także spadek ilości telefonów z województwa wielkopolskiego, mazowieckiego oraz podkarpackiego. Patrząc na ilość telefonów od kierowców korzystających z usług pomocowych poza granicami Polski nastąpił spadek o 9 p.p.”– dodaje Piotr Ruszowski.

Ilość telefonów od osób chcących skorzystać z usług assistance medycznego na terenie Polski spadła o 2 p.p., a poza Polską wzrosła o 11 p.p.

Mondial Assistance: „W miniony piątek najczęściej potrzebowaliśmy pomocy w związku z nagłym zachorowaniem lub wypadkiem, zarówno w Polsce, jak i za granicą”

Osoby, które posiadają ubezpieczenie domu lub mieszkania (w tym assistance domowe) nie potrzebowały więcej pomocy niż podczas innych powszechnych dni. Jak potwierdza ekspert z Mondial:

„Osoby korzystające z assistance domowego mogą mówić o szczęśliwym piątku trzynastego, ponieważ ilość awarii i idących za nimi próśb o pomoc, spadła o 13 p.p”.

Informacja prasowa Źródło: www.mondial-assistance.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago