Rower staje się coraz popularniejszym środkiem codziennego transportu. Wraz z jego rosnącą wartością i znaczeniem, wzrasta potrzeba zapewnienia mu odpowiedniej ochrony. Na te potrzeby odpowiada PZU z ofertą Rowerzysta – polisą, która chroni zarówno rower, jak i jego właściciela.
Jeszcze niedawno rower był kojarzony głównie z rekreacją i weekendową aktywnością. Dziś to pełnoprawny środek codziennego transportu. Jak pokazują dane, aż 81 proc. Polaków uważa jazdę na rowerze za idealną formę rekreacji, a ponad 34 proc. korzysta z roweru na co dzień – jadąc do pracy, szkoły czy na uczelnię. W ostatnim czasie szczególnie dynamicznie rozwija się segment rowerów elektrycznych. Ich udział w rynku sprzedaży zbliża się już do 25 proc. – to wyraźny sygnał, że zmieniają się zarówno potrzeby, jak i oczekiwania użytkowników. Nowoczesne jednoślady są coraz częściej drogie, zaawansowane technologicznie i co za tym idzie bardziej narażone na kradzieże czy uszkodzenia.
Odpowiadając na rosnące zainteresowanie aktywną i ekologiczną mobilnością, PZU przygotowało produkt, który łączy elastyczność z szerokim zakresem ochrony. Polisa PZU Rowerzysta została zaprojektowana z myślą o codziennych użytkownikach miejskich tras, ale i miłośnikach weekendowych przejażdżek.
– Rower to dziś coś więcej niż środek transportu – to styl życia. W PZU chcemy wspierać tych, którzy wybierają zdrową i nowoczesną mobilność. Dlatego nasza oferta ubezpieczenia rowerowego obejmuje zarówno rowery klasyczne, jak i elektryczne – podkreśla Małgorzata Skibińska, dyrektor zarządzający ds. rozwoju i utrzymania produktów oraz underwritingu w PZU.
W ramach polisy można liczyć na:
Rowerzyści – niezależnie od rodzaju jednośladu – coraz częściej myślą o bezpieczeństwie nie tylko na drodze, ale także finansowym. Koszty naprawy lub zakupu nowego roweru po kradzieży mogą być znaczące, a kolizje z pieszymi lub innymi pojazdami nierzadko kończą się odpowiedzialnością cywilną. Jak pokazują statystyki, tylko w 2024 roku PZU SA i PZU Życie SA zgłosiły aż 34 966 szkód z udziałem rowerów. To liczba, która najlepiej uzasadnia potrzebę ubezpieczenia.
Z opublikowanych informacji wynika, że ubezpieczyciel prowadzi aktualnie intensywną kampanię promocyjną produktu, m.in. w internecie, mediach społecznościowych, a nawet na rowerach miejskich. Specjalną ofertę można uzyskać za pośrednictwem infolinii (600 600 601), agentów oraz strony ubestrefa.pl. Co istotne, kod promocyjny pozwala szybko i wygodnie zakupić polisę online.
Źródło: PZU SA
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…