Początek września dla wielu dzieci oznacza powrót do szkół. To również czas, kiedy na ulicach widać zdecydowanie większy ruch niż w letnich miesiącach. Dbając o bezpieczeństwo najmłodszych idących do szkoły fundacja PZU ruszyła z kolejną „serduszkową” akcją.
Tym razem niebieskie serduszka trafią do wszystkich tych, którzy rozpoczynają przygodę z nauką. 620 tysięcy pierwszaków otrzyma odblaskowe serca w ramach kolejnej kampanii Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym.
Celem tegorocznej akcji jest zwrócenie uwagi, że zarówno kierowca, jak i pieszy są odpowiedzialni za bezpieczeństwo na drodze i wspólnie powinni zadbać o jego poprawę. Jak pokazuje codzienność w większości plecaków uczniów brakuje elementów odblaskowych, które sprawiają, że dzieci są lepiej widoczne na drodze.
Policyjne statystki podają też, że nieodpowiednie zachowanie dzieci na drodze jako główną przyczynę wypadków z ich udziałem. W 94 procentach przypadków, do wypadków dochodzi głównie na obszarze zabudowanym, przeważnie na prostych odcinkach dróg między skrzyżowaniami oraz na przejściach dla pieszych. Najmniej bezpieczne są tereny zaludnione i uprzemysłowione, gdzie jest intensywny ruch lokalny i tranzytowy. Zagrożenie wzrasta także przy ograniczonej widoczności i po zapadnięciu zmroku.
Dlatego tak ważne są elementy odblaskowe, które sprawiają, że kierowca zauważy małego pieszego z odległości nawet 150 metrów. Dzięki temu będzie miał czas na odpowiednią reakcję. Działania adresowane do najmłodszych stanowią integralną część kampanii Fundacji PZU Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym.
Źródło. www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…