PZU ruszyło z nową świąteczną kampanią reklamową. 6 grudnia ruszyła seria „Niestraszki i przyjaciele”. Bohaterami są pluszowe zabawki, które mają uczyć dzieci dbania o bezpieczeństwo.
W każdym nowym filmiku dzieci poznają nową postać, która będzie wprowadzać dzieci w przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Bohaterami akcji PZU są m.in. Zuzka Wiruska, Stach Trach, Julek Pechulek, Tadek Niekradek i Lola Pola. Niestraszki nie są tylko zwykłymi zabawkami. Każda z nich jest powiązana z konkretnych produktem ubezpieczeniowym oferowanym przez PZU.
Czy Niestraszki ocieplą wizerunek PZU i wypełnia misję edukacyjną? Okaże się. Jednak trzeba przyznać, że projekt wygląda bardzo dobrze wizualnie.
Źródło: www.pzu.pl, www.wirtualnemedia.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…