PZU ruszyło z nową świąteczną kampanią reklamową. 6 grudnia ruszyła seria „Niestraszki i przyjaciele”. Bohaterami są pluszowe zabawki, które mają uczyć dzieci dbania o bezpieczeństwo.
W każdym nowym filmiku dzieci poznają nową postać, która będzie wprowadzać dzieci w przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Bohaterami akcji PZU są m.in. Zuzka Wiruska, Stach Trach, Julek Pechulek, Tadek Niekradek i Lola Pola. Niestraszki nie są tylko zwykłymi zabawkami. Każda z nich jest powiązana z konkretnych produktem ubezpieczeniowym oferowanym przez PZU.
Czy Niestraszki ocieplą wizerunek PZU i wypełnia misję edukacyjną? Okaże się. Jednak trzeba przyznać, że projekt wygląda bardzo dobrze wizualnie.
Źródło: www.pzu.pl, www.wirtualnemedia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…