PZU ruszyło z nową świąteczną kampanią reklamową. 6 grudnia ruszyła seria „Niestraszki i przyjaciele”. Bohaterami są pluszowe zabawki, które mają uczyć dzieci dbania o bezpieczeństwo.
W każdym nowym filmiku dzieci poznają nową postać, która będzie wprowadzać dzieci w przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Bohaterami akcji PZU są m.in. Zuzka Wiruska, Stach Trach, Julek Pechulek, Tadek Niekradek i Lola Pola. Niestraszki nie są tylko zwykłymi zabawkami. Każda z nich jest powiązana z konkretnych produktem ubezpieczeniowym oferowanym przez PZU.
Czy Niestraszki ocieplą wizerunek PZU i wypełnia misję edukacyjną? Okaże się. Jednak trzeba przyznać, że projekt wygląda bardzo dobrze wizualnie.
Źródło: www.pzu.pl, www.wirtualnemedia.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…