Responsywna, łatwa w nawigacji, przygotowana z wyjątkową troską o wygodę użytkownika – Wiener zaprezentował nową stronę internetową, która dostępna jest pod adresem wiener.pl. Ważną zmianą jest uproszczenie języka, dzięki której wszystkie aspekty pakietów ubezpieczeniowych są przedstawione jasno i przejrzyście.
Miesiące analiz, planów i projektów – wszystko po to, żeby stworzyć serwis, który najlepiej odpowiada na potrzeby klientów, agentów i osób szukających informacji na temat ubezpieczeń. Stronę odwiedzają tysiące użytkowników, którzy spodziewają się rozmaitych funkcjonalności, dlatego tak istotne było przygotowanie projektu intuicyjnego i prostego w nawigacji, a także wprowadzenie nowoczesnych mobilnych rozwiązań.
Łatwa obsługa i proces zgłaszania szkód online to kluczowe cele, który przyświecały jej twórcom. Wiener postawił też na bardzo wyraźniejszą ekspozycję produktów, w tym rozwiązań directowych. Bezpośrednio na nowej stronie internetowej można zakupić m.in. ubezpieczenie turystyczne, szkolne czy instalacji fotowoltaicznych.
– Miesiące ciężkiej pracy przełożyły się na fantastyczny efekt. Na taką odsłonę energetycznego serwisu www czekaliśmy wiele miesięcy – komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes Wiener. – Nowa strona powstała dzięki wszystkim zaangażowanym zespołom, które pracowały nad przygotowaniem treści oraz zgłaszały uwagi i poprawki do serwisu. Bardzo się cieszę, że nasi klienci mogą już korzystać z nowej i bardziej przejrzystej strony.
Wiener wprowadził również intuicyjne narzędzie, dzięki któremu w kilka minut możemy zgłosić szkodę albo dosłać dodatkowe dokumenty. Wystarczy wybrać odpowiedni formularz i uzupełnić dane – nie powinno to zająć mniej, niż… zwykle zajmuje wypicie kawy!
Szeroka gama opisanych na stronie pakietów ubezpieczeniowych ułatwia intuicyjny wybór zakresu. Co więcej, wiele kwestii formalnych związanych z obsługą ubezpieczenia czy zgłoszeniem szkody możemy załatwić online, co stanowi znaczne ułatwienie i oszczędność czasu.
– Kluczowy był również dla nas sposób prezentacji produktu czyli intuicyjny podział na główne kategorie, a także graficzna ilustracja wszystkich możliwych opcji dodatkowych – dodaje Agnieszka Książek, dyrektor Biura Marketingu i PR Wiener. – Istotną zmianą jest również redakcja językowa opisów produktów zgodnie z ideą upraszczania języka.
Coraz więcej firm i instytucji upraszcza komunikację po to, żeby ułatwić współpracę z klientami oraz budować lepsze wzajemne relacje. Wiener wpisuje się w trend, tworząc m.in. nową stronę internetową w linii z tą myślą oraz prowadząc szeroko zakrojone działania, które mają na celu uproszenie języka dokumentów i informacji kierowanych do klienta.
Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…
Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…
PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…
TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…
Rząd planuje wprowadzenie istotnych zmian w przepisach, które umożliwią ubezpieczycielom oraz Ubezpieczeniowemu Funduszowi Gwarancyjnemu sprawdzanie,…
UNIQA dołączyła do elitarnego grona firm w Polsce, które w sposób najbardziej zaawansowany zarządzają różnorodnością…