Z początkiem kwietnia w internecie wystartowała nowa kampania reklamowa LINK4. W pięciu kreacjach opartych na koncepcji storytellingu udział wzięła znana polska aktorka, Elżbieta Romanowska.
Wichura, kradzież, zalanie, spadający żołądź, brak czasu – co łączy te z pozoru odległe od siebie zdarzenia? Nowe reklamy LINK4, w których ubezpieczyciel prezentuje z przymrużeniem oka ofertę ochrony ubezpieczeniowej na wypadek trudnych do przewidzenia sytuacji, które mogą spotkać dosłownie każdego. Kampania składa się z pięciu kreacji opartych na koncepcji storytellingu, czyli krótkich historii, w których główną rolę gra znana aktorka, Elżbieta Romanowska.
– Nowa kampania jest oryginalna i inna od dotychczas realizowanych produkcji, dlatego szukaliśmy do niej kogoś nietuzinkowego, z pozytywnym nastawieniem i cieszącego się dużym uznaniem społecznym. I taka właśnie jest Ela Romanowska, z którą wspaniale nam się współpracowało przy tym projekcie. Mamy nadzieję, że zaprezentowany format spotka się z uznaniem naszych klientów – wyjaśnia Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.
A jest to format niestandardowy, wymagający zrealizowania trudnych technicznie scen oraz nieoczekiwanych zwrotów akcji w fabule. Całość dopełnia nieoczywiste poczucie humoru i gra słów pomiędzy bohaterami.
– Lubię wyzwania, więc ten projekt był jak znalazł. Pięć historii, każda dziejąca się w innej lokacji, łącznie jakieś 60-70 ujęć do nakręcenia w dwa dni. Przy czym nie zapominajmy o problematycznych technicznie scenach, jak np. wgniatanie dachu w samochodzie, prowadzenie auta na smyczy, praca z aktorką podwiewaną propelerem, dzieci na planie, zalewanie sufitu itp. Jednym słowem dzień jak co dzień – podsumowuje Paweł Łukomski, reżyser, założyciel kolektywu Studio 35.
Nowe reklamy od początku powstawały z przeznaczeniem do emisji w kanałach digital i zostały zrealizowane w dwóch formatach: horyzontalnym dla użytkowników desktopów, oraz wertykalnym w wersji mobile. Produkcje dostępne są już w Internecie, w tym na kanałach społecznościowych firmy:
Nowa kampania LINK4 powstała we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym F25. Filmy wyreżyserował Paweł Łukomski.
To nie pierwsza kampania zrealizowana przez LINK4 tylko w kanałach digital. Po raz pierwszy z tym formatem firma zmierzyła się w 2018 roku, inaugurując kampanię swojej submarki LINK4 Mama, która w pełni została zrealizowana online. Ambasadorką marki została Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia, a przede wszystkim mama dwójki dzieci. W przygotowanych filmach wideo poruszała tematykę strachów, tłumacząc: „Nie bój się bać, każda mama tak ma”. Do strony kierowało też sześciu influencerów. Przy kreacji „Nie bój się bać” LINK4 ściśle współpracował z portalami horyzontalnymi. Treści związane z LINK4 Mama obecne były w „Domowym polu minowym” na portalu Onet, a także contentowo na WP, Fakt24.pl, SE.pl, Viva.pl i w social mediach LINK4 Mama. Kampania została nagrodzona prestiżową statuetką Effie.
Źródło: Link4
Fot. Screenshot Link4 / YouTube
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…