Aktualności

Nowa kampania LINK4 z Elżbietą Romanowską

Z początkiem kwietnia w internecie wystartowała nowa kampania reklamowa LINK4. W pięciu kreacjach opartych na koncepcji storytellingu udział wzięła znana polska aktorka, Elżbieta Romanowska.

Wichura, kradzież, zalanie, spadający żołądź, brak czasu – co łączy te z pozoru odległe od siebie zdarzenia? Nowe reklamy LINK4, w których ubezpieczyciel prezentuje z przymrużeniem oka ofertę ochrony ubezpieczeniowej na wypadek trudnych do przewidzenia sytuacji, które mogą spotkać dosłownie każdego. Kampania składa się z pięciu kreacji opartych na koncepcji storytellingu, czyli krótkich historii, w których główną rolę gra znana aktorka, Elżbieta Romanowska.

– Nowa kampania jest oryginalna i inna od dotychczas realizowanych produkcji, dlatego szukaliśmy do niej kogoś nietuzinkowego, z pozytywnym nastawieniem i cieszącego się dużym uznaniem społecznym. I taka właśnie jest Ela Romanowska, z którą wspaniale nam się współpracowało przy tym projekcie. Mamy nadzieję, że zaprezentowany format spotka się z uznaniem naszych klientów – wyjaśnia Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.

A jest to format niestandardowy, wymagający zrealizowania trudnych technicznie scen oraz nieoczekiwanych zwrotów akcji w fabule. Całość dopełnia nieoczywiste poczucie humoru i gra słów pomiędzy bohaterami.

– Lubię wyzwania, więc ten projekt był jak znalazł. Pięć historii, każda dziejąca się w innej lokacji, łącznie jakieś 60-70 ujęć do nakręcenia w dwa dni. Przy czym nie zapominajmy o problematycznych technicznie scenach, jak np. wgniatanie dachu w samochodzie, prowadzenie auta na smyczy, praca z aktorką podwiewaną propelerem, dzieci na planie, zalewanie sufitu itp. Jednym słowem dzień jak co dzień – podsumowuje Paweł Łukomski, reżyser, założyciel kolektywu Studio 35.

Nowe reklamy od początku powstawały z przeznaczeniem do emisji w kanałach digital i zostały zrealizowane w dwóch formatach: horyzontalnym dla użytkowników desktopów, oraz wertykalnym w wersji mobile. Produkcje dostępne są już w Internecie, w tym na kanałach społecznościowych firmy:

Nowa kampania LINK4 powstała we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym F25. Filmy wyreżyserował Paweł Łukomski.

To nie pierwsza kampania zrealizowana przez LINK4 tylko w kanałach digital. Po raz pierwszy z tym formatem firma zmierzyła się w 2018 roku, inaugurując kampanię swojej submarki LINK4 Mama, która w pełni została zrealizowana online. Ambasadorką marki została Paulina Krupińska, modelka, Miss Polonia, a przede wszystkim mama dwójki dzieci. W przygotowanych  filmach wideo poruszała tematykę strachów, tłumacząc: „Nie bój się bać, każda mama tak ma”. Do strony kierowało też sześciu influencerów. Przy kreacji „Nie bój się bać” LINK4 ściśle współpracował z portalami horyzontalnymi. Treści związane z LINK4 Mama obecne były w „Domowym polu minowym” na portalu Onet, a także contentowo na WP, Fakt24.pl, SE.pl, Viva.pl i w social mediach LINK4 Mama. Kampania została nagrodzona prestiżową statuetką Effie.

Źródło: Link4

Fot. Screenshot Link4 / YouTube

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago