Firma Nationale-Nederlanden TUnŻ promując pozytywne postawy w profilaktyce zdrowotnej – wystartowała z nowa kampanią pod hasłem: „Mamy serce do ubezpieczenia”. W ramach akcji nowi klienci firmy otrzymają zaproszenia na badania profilaktyczne serca m.in.: EKG i konsultacje z kardiologiem.
Akcje promującą zdrowy tryb życia poprzedziły badania, które Towarzystwo przygotowało wraz Millward Brown, na temat postaw Polaków wobec zdrowia. Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ:
„Spełniając rebrandingową obietnicę, jako Nationale-Nederlanden rozszerzamy spektrum naszych działań i tym samym robimy kolejny krok w tak ważnym temacie, jakim jest profilaktyka zdrowotna i finansowa. W rozpoczętej więc kampanii podejmujemy nowy temat – chorób serca – ponieważ wiemy, że to druga po nowotworze choroba, której obawiają się Polacy. Co więcej, statystyki pokazują, że to właśnie choroby układu sercowo-naczyniowego są pierwszą przyczyną umieralności kobiet w Polsce. Czas więc obalić mit, że zawał jest groźny głównie dla mężczyzn. Stąd naszą kampanię adresujemy głównie do kobiet”.
W ramach kampanii opracowano również poradnik, w którym zawarto obserwacje dotyczące znajomości stosowania przez Polaków zasad profilaktyki zdrowotnej: „W jego treści obalmy również mity na temat chorób serca oraz nowotworów. Natomiast dzięki wsparciu wielu ekspertów jest on źródłem merytorycznej wiedzy na temat sposobów obniżenia ryzyka schorzeń sercowych i rakowych – dodaje Maszewska-Danielewicz. Spoty reklamowe można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, oraz w Internecie.
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…