Categories: Aktualności

Nowa kampania Nationale-Nederlanden

Firma Nationale-Nederlanden TUnŻ promując pozytywne postawy w profilaktyce zdrowotnej – wystartowała z nowa kampanią pod hasłem: „Mamy serce do ubezpieczenia”. W ramach akcji nowi klienci firmy otrzymają zaproszenia na badania profilaktyczne serca m.in.: EKG i konsultacje z kardiologiem.
 

Akcje promującą zdrowy tryb życia poprzedziły badania, które Towarzystwo przygotowało wraz Millward Brown, na temat postaw Polaków wobec zdrowia. Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. Komunikacji z Klientem w Nationale-Nederlanden TUnŻ:
 
„Spełniając rebrandingową obietnicę, jako Nationale-Nederlanden rozszerzamy spektrum naszych działań i tym samym robimy kolejny krok w tak ważnym temacie, jakim jest profilaktyka zdrowotna i finansowa. W rozpoczętej więc kampanii podejmujemy nowy temat – chorób serca – ponieważ wiemy, że to druga po nowotworze choroba, której obawiają się Polacy. Co więcej, statystyki pokazują, że to właśnie choroby układu sercowo-naczyniowego są pierwszą przyczyną umieralności kobiet w Polsce. Czas więc obalić mit, że zawał jest groźny głównie dla mężczyzn. Stąd naszą kampanię adresujemy głównie do kobiet”.
 
W ramach kampanii opracowano również poradnik, w którym zawarto obserwacje dotyczące znajomości stosowania przez Polaków zasad profilaktyki zdrowotnej: „W jego treści obalmy również mity na temat chorób serca oraz nowotworów. Natomiast dzięki wsparciu wielu ekspertów jest on źródłem merytorycznej wiedzy na temat sposobów obniżenia ryzyka schorzeń sercowych i rakowych – dodaje Maszewska-Danielewicz. Spoty reklamowe można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, oraz w Internecie.
 


 
Źródło: www.nn.pl
 
Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago