axa logo

6 lutego wystartowała nowa kampania radiowa AXA. Akcja pod nazwą „Wielki quiz AXA” promuje usługi agentów, możliwość kalkulacji składki przez Internet, zniżkę na ubezpieczenie mieszkaniowe i usługi assistance realizowane w 30 minut.

 

Głównym zamysłem kampanii jest przetestowanie ubezpieczyciela na różnych polach

 

Filip Aszendorf, dyrektor departamentu zarządzania marką i doświadczeniem klienta w firmie wyjaśnia: „Główna idea kampanii to zachęta do przetestowania Towarzystwa na różnych polach – naszego internetowego kalkulatora składek, obsługi agentów z nami współpracujących, naszych produktów, które dla klientów AXA oferujemy z dodatkową zniżką, i zwrócenie uwagi na nasz wysokiej jakości serwis, głównie podczas likwidacji szkód i pomocy assistance. Ponieważ jesteśmy pewni, że jesteśmy w tym dobrzy, to zachęcamy: „sprawdź nas”.

 

W spotach ubezpieczyciela jest czas na naukę pierwszej pomocy

 

Jeden ze spotów będzie kontynuacją kampanii społecznej „Masz Moc”. Tu ubezpieczyciel przypomni zasady niesienia pierwszej pomocy oraz utrwali prawidłową sekwencję odruchów przy tego typu czynnościach (odchyl głowę, sprawdź oddech, zadzwoń pod 112 i uciskaj klatkę). Ponadto ubezpieczyciel będzie promować atrakcyjne dodatki do ubezpieczeń, które z jednej strony mają wspierać sprzedaż, ale z drugiej edukują z zakresu dostępnych ubezpieczeń i pokazują ofertę ubezpieczyciela.

 

Źródło: www.axa.pl