Categories: Aktualności

AXA zachęca do przetestowania swoich produktów

6 lutego wystartowała nowa kampania radiowa AXA. Akcja pod nazwą „Wielki quiz AXA” promuje usługi agentów, możliwość kalkulacji składki przez Internet, zniżkę na ubezpieczenie mieszkaniowe i usługi assistance realizowane w 30 minut.

 

Głównym zamysłem kampanii jest przetestowanie ubezpieczyciela na różnych polach

 

Filip Aszendorf, dyrektor departamentu zarządzania marką i doświadczeniem klienta w firmie wyjaśnia: „Główna idea kampanii to zachęta do przetestowania Towarzystwa na różnych polach – naszego internetowego kalkulatora składek, obsługi agentów z nami współpracujących, naszych produktów, które dla klientów AXA oferujemy z dodatkową zniżką, i zwrócenie uwagi na nasz wysokiej jakości serwis, głównie podczas likwidacji szkód i pomocy assistance. Ponieważ jesteśmy pewni, że jesteśmy w tym dobrzy, to zachęcamy: „sprawdź nas”.

 

W spotach ubezpieczyciela jest czas na naukę pierwszej pomocy

 

Jeden ze spotów będzie kontynuacją kampanii społecznej „Masz Moc”. Tu ubezpieczyciel przypomni zasady niesienia pierwszej pomocy oraz utrwali prawidłową sekwencję odruchów przy tego typu czynnościach (odchyl głowę, sprawdź oddech, zadzwoń pod 112 i uciskaj klatkę). Ponadto ubezpieczyciel będzie promować atrakcyjne dodatki do ubezpieczeń, które z jednej strony mają wspierać sprzedaż, ale z drugiej edukują z zakresu dostępnych ubezpieczeń i pokazują ofertę ubezpieczyciela.

 

Źródło: www.axa.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Rekordowe koszty katastrof naturalnych wyzwaniem dla rynku ubezpieczeń 

Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła rekordowe straty ubezpieczeniowe spowodowane katastrofami naturalnymi – tak wynika z…

21 godzin ago

Jak ubezpieczenie od hejtu chroni dzieci przed przemocą w sieci? 

Niestety internet to nie tylko miejsce nauki, zabawy i kontaktu z przyjaciółmi, ale też przestrzeń…

21 godzin ago

Likwidacja Hello Insurance Group – praktyczne wskazówki dla kierowców i poszkodowanych 

Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…

2 dni ago

200 tys. zł kary dla DioDea Poland za lekceważenie Rzecznika Finansowego 

Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…

2 dni ago

Stabilny wzrost i wysoka rentowność – Generali podsumowuje I półrocze 2025 

Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…

2 dni ago

Ubezpieczenie na życie a długi zmarłego – jak chronić rodzinę przed zobowiązaniami? 

Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…

6 dni ago