Filip Aszendorf, dyrektor departamentu zarządzania marką i doświadczeniem klienta w firmie wyjaśnia: „Główna idea kampanii to zachęta do przetestowania Towarzystwa na różnych polach – naszego internetowego kalkulatora składek, obsługi agentów z nami współpracujących, naszych produktów, które dla klientów AXA oferujemy z dodatkową zniżką, i zwrócenie uwagi na nasz wysokiej jakości serwis, głównie podczas likwidacji szkód i pomocy assistance. Ponieważ jesteśmy pewni, że jesteśmy w tym dobrzy, to zachęcamy: „sprawdź nas”.
Jeden ze spotów będzie kontynuacją kampanii społecznej „Masz Moc”. Tu ubezpieczyciel przypomni zasady niesienia pierwszej pomocy oraz utrwali prawidłową sekwencję odruchów przy tego typu czynnościach (odchyl głowę, sprawdź oddech, zadzwoń pod 112 i uciskaj klatkę). Ponadto ubezpieczyciel będzie promować atrakcyjne dodatki do ubezpieczeń, które z jednej strony mają wspierać sprzedaż, ale z drugiej edukują z zakresu dostępnych ubezpieczeń i pokazują ofertę ubezpieczyciela.
Źródło: www.axa.pl
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…
RESO Ubezpieczenia wprowadziło do swojej oferty kompleksowe ubezpieczenie assistance dla firm transportowych. Nowy produkt –…
INTER Polska ogłosiła start II edycji Programu Stażowego. Dzięki tej inicjatywie studenci i absolwenci mogą…
Grupa PZU podsumowała kwartalne wydarzenia rynkowe i wyniki inwestycyjne DFE PZU. Wynika z nich, że w…
UNIQA wprowadziła zmiany w swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ubezpieczyciel oferuje nowości produktowe i zapewnia jeszcze szerszą…
Przed nami majówka. Dla wielu z nas to dobra okazja do podróży własnym autem. Zwłaszcza,…