Filip Aszendorf, dyrektor departamentu zarządzania marką i doświadczeniem klienta w firmie wyjaśnia: „Główna idea kampanii to zachęta do przetestowania Towarzystwa na różnych polach – naszego internetowego kalkulatora składek, obsługi agentów z nami współpracujących, naszych produktów, które dla klientów AXA oferujemy z dodatkową zniżką, i zwrócenie uwagi na nasz wysokiej jakości serwis, głównie podczas likwidacji szkód i pomocy assistance. Ponieważ jesteśmy pewni, że jesteśmy w tym dobrzy, to zachęcamy: „sprawdź nas”.
Jeden ze spotów będzie kontynuacją kampanii społecznej „Masz Moc”. Tu ubezpieczyciel przypomni zasady niesienia pierwszej pomocy oraz utrwali prawidłową sekwencję odruchów przy tego typu czynnościach (odchyl głowę, sprawdź oddech, zadzwoń pod 112 i uciskaj klatkę). Ponadto ubezpieczyciel będzie promować atrakcyjne dodatki do ubezpieczeń, które z jednej strony mają wspierać sprzedaż, ale z drugiej edukują z zakresu dostępnych ubezpieczeń i pokazują ofertę ubezpieczyciela.
Źródło: www.axa.pl
Pierwsza połowa 2025 roku przyniosła rekordowe straty ubezpieczeniowe spowodowane katastrofami naturalnymi – tak wynika z…
Niestety internet to nie tylko miejsce nauki, zabawy i kontaktu z przyjaciółmi, ale też przestrzeń…
Hiszpański organ nadzoru finansowego cofnął licencję i rozpoczął likwidację Hello Insurance Group – firmy, która…
Rzecznik Finansowy nałożył na DioDea Poland rekordową, jak na podmiot zajmujący się likwidacją szkód karę…
Pierwsza połowa 2025 roku okazała się dla Grupy Generali czasem wyraźnego wzrostu i wzmocnienia pozycji…
Śmierć bliskiej osoby to trudny czas, który niestety niesie ze sobą także wyzwania finansowe. Z…