Filip Aszendorf, dyrektor departamentu zarządzania marką i doświadczeniem klienta w firmie wyjaśnia: „Główna idea kampanii to zachęta do przetestowania Towarzystwa na różnych polach – naszego internetowego kalkulatora składek, obsługi agentów z nami współpracujących, naszych produktów, które dla klientów AXA oferujemy z dodatkową zniżką, i zwrócenie uwagi na nasz wysokiej jakości serwis, głównie podczas likwidacji szkód i pomocy assistance. Ponieważ jesteśmy pewni, że jesteśmy w tym dobrzy, to zachęcamy: „sprawdź nas”.
Jeden ze spotów będzie kontynuacją kampanii społecznej „Masz Moc”. Tu ubezpieczyciel przypomni zasady niesienia pierwszej pomocy oraz utrwali prawidłową sekwencję odruchów przy tego typu czynnościach (odchyl głowę, sprawdź oddech, zadzwoń pod 112 i uciskaj klatkę). Ponadto ubezpieczyciel będzie promować atrakcyjne dodatki do ubezpieczeń, które z jednej strony mają wspierać sprzedaż, ale z drugiej edukują z zakresu dostępnych ubezpieczeń i pokazują ofertę ubezpieczyciela.
Źródło: www.axa.pl
Sprzęt elektroniczny w dzisiejszych czasach stanowi nieodzowny element wyposażenia firm. Telefony komórkowe, tablety, laptopy, komputery stacjonarne, oprogramowanie czy drukarki to…
Wyniki ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego przez Centrum Badani Opinii Społecznej we współpracy z TUW PZUW pokazują, że prawie trzy czwarte pacjentów…
Ubezpieczenie zdrowotne w NFZ daje prawo do korzystania z powszechnej opieki medycznej na terenie całego kraju. Oznacza to, że pacjent…
Zawodnicy, którzy wystartują w 2024 roku na zawodach serii IRONMAN w Polsce, zostaną objęci ochroną ubezpieczeniową UNIQA. Polisa obejmuje ryzyko następstw…
Przedstawiciele niektórych profesji m.in. zarządcy nieruchomości, przedsiębiorcy wykonujący działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych czy osoby wykonujące czynności agencyjne…
Który rodzaj ubezpieczenia jest obowiązkowy dla właściciela pojazdu w Polsce? Kwestie te reguluje ustawa z 22 maja 2003 roku o…