Categories: Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla Kolegi Pytam to akcja edukacyjna PZU Zdrowie, która ma na celu propagowanie wiedzy i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych. 

Zachęta do profilaktyki zdrowotnej 

Dla Kolegi Pytam to akcja edukacyjna PZU Zdrowie, której celem jest dostarczenie odpowiedzi na nurtujące pytania związane z męskim zdrowiem, a tym samym zachęcenie mężczyzn do zadbania o siebie. Pomocna w tym będzie baza wiedzy zdrowie.pzu.pl/dlaKOLEGIpytam. Poza artykułami i infografikami znajdziemy tam filmy w formacie Q&A, które stworzono z ekspertami PZU Zdrowie – urologiem, ale także psychologiem, ponieważ motywacja do badań i zwalczanie przekonań jest kluczowym aspektem skuteczności profilaktyki. 

Zdrowie w męskim stylu 

Tegoroczna linia kreatywna nawiązuje do różnych dzieł sztuki, aby pokazać zdrowie w męskim stylu. Jak możemy przeczytać, akcja Dla Kolegi Pytam opiera się na interpretacji klasycznych motywów sztuki w kontekście profilaktyki zdrowotnej. Ciekawostką może być fakt, że wygenerowane za pomocą AI dzieła prezentują współczesny wygląd oraz wąsy, czyli listopadowy symbol troski o męskie zdrowie. W mediach społecznościowych znajdziemy ilustracje, które zostały opatrzone hasłami wykorzystującymi grę słów łączących je z męską profilaktyką. Kolejne kreacje będą systematycznie publikowane na profilach społecznościowych PZU Zdrowie, w tym na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. 

W komunikację akcji Dla Kolegi Pytam zaangażowali zostali także twórcy internetowi, którzy – w swoim stylu – będą zachęcać przez cały listopad do profilaktyki: Adam Ptak, Dawid Tymński, Karol Majchrzak i Potr Karwala z modowej grupy Dandycore (@dandycore), copywriter i pisarz bajek dla dzieci Marcin Malec (@macinmalec), recenzent męskich kosmetyków Filip Zaręba (@popraw_wons) i trener personalny Jakub Bednarczyk (@strongeralthete). 

Gdy chodzi o zdrowie, nie ma złych pytań 

Szukając w internecie informacji na temat zdrowia, ocena wiarygodności źródeł może być trudna. Dlatego, zanim zaczniemy samodzielnie stawiać diagnozę za pomocą wyszukiwarki lub „sztucznej inteligencji”, warto obejrzeć film „20 spraw, o które urologa #dlaKOLEGIpytam”, gdzie dr n. med. Hubert Kamecki odpowiada na pytania, które mężczyźni czasem boją się zadać. Z kolei film „20 spraw, o które psychologa #dlaKOLEGIpytam” to materiał, w którym psycholog Jakob Proch odpowiada na pytania, które najczęściej zadają mu pacjenci podczas pierwszej wizyty. 

Przypominamy, że PZU Zdrowie to jeden z największych ogólnopolskich operatorów medycznych. W jego sieci medycznej znajduje się 130 placówek własnych, w tym ponad 40 pracowni diagnostyki obrazowej, 2400 placówek partnerskich w 600 miastach w Polsce. PZU Zdrowie zapewnia opiekę zdrowotną w formie ubezpieczeń i abonamentów dla firm oraz klientów indywidualnych i w ramach NFZ. 

Źródło: PZU Zdrowie 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

2 dni ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

2 dni ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago