W odpowiedzi na zapotrzebowanie na rynku firma Proama wprowadziła zmiany w ubezpieczeniu AC. W ofercie są dostępne dwa warianty: AC ASO, oraz AC Komfort. W ramach pierwszego ubezpieczenia ochroną objęte są samochody mające do 7 lat, w ramach drugiego zaś – od 1 roku do 12 lat. Ewa Kłos dyrektor Produktu w Proama dodaje:
„Dla aut kredytowanych lub w leasingu wprowadziliśmy stałą i nieredukcyjną sumę ubezpieczenia, dostępną w obydwu pakietach, aby dobrze zabezpieczać potrzeby wszystkich grup klientów”. W przypadku wystąpienia szkody, w pakietach tych nie jest stosowana amortyzacja części – niezależnie od wieku auta – przy wyborze bezgotówkowej likwidacji szkody (na podstawie faktury).
W ofercie Casco ASO klienci mają możliwość naprawiać auto w ASO lub w alternatywnym warsztacie naprawy z zastosowaniem oryginalnych części O – z logo producenta pojazdu. W przypadku Casco Komfortowego naprawa ta odbywa się w warsztacie nieautoryzowanym przy zastosowaniu nowych i oryginalnych części Q. Dawid Piasecki, dyrektor Sprzedaży Agencyjnej w Proama: „Zmiany, które wprowadziliśmy w autocasco, są odpowiedzią na potrzeby agentów i zostały przygotowane w procesie konsultacji i współpracy z agentami. Wierzę, że spełnią one oczekiwania agentów”. Ubezpieczeniem mogą być objęte pojazdy samochodowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t., dopuszczone do ruchu, zarejestrowane lub podlegające rejestracji w RP, posiadające ważne badania techniczne oraz sprzęt i urządzenia będące trwałym wyposażeniem pojazdu, jak i sprzęt wymagany przepisami (np. gaśnica, fotelik dla dziecka).
Nowe produkty oferowane są w formule all-risk, co oznacza, że ochroną objęte są szkody polegające na zniszczeniu lub uszkodzeniu pojazdu lub jego wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń losowych. Ochrona obejmuje też utratę pojazdu lub jego wyposażenia wskutek kradzieży. Produkt AC oferowany jest w pakiecie z OC, assistance wypadkowym i Zieloną Kartą. Dodatkowo w ramach ubezpieczenia Proama pokrywa koszty parkingu do 500 zł, niezbędne dodatkowe badania techniczne oraz zapewnia odwiezienie samochodu po naprawie.
Źródło: www.proama.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…