Polisa Travel rozszerzona o klauzulę alkoholową i dopasowanie zakresu ochrony dla miłośników m.in. jazdy na nartach oraz szerszy zakres ochrony polisy Koszty Rezygnacji- to trzy zmiany, jakie Grupa Europa wprowadziła do ubezpieczeń turystycznych. Nowa oferta jest dostępna za pośrednictwem strony internetowej oraz w biurach podróży, które współpracują z ubezpieczycielem.
Tomasz Janas, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń i Gwarancji Grupy Europa powiedział:
„Chcemy, by nasi klienci podczas wypoczynku byli objęci jak najlepszą ochroną ubezpieczeniową. Dlatego zdecydowaliśmy się na przegląd naszej oferty. Jej efektem są zmiany, które właśnie wprowadziliśmy do produktów Travel World i Koszty Rezygnacji”.
Nowość w polisie Travel World zakłada tzw. klauzulę alkoholową. Oznacza to rozszerzenie ochrony o szkody, które powstały pod wpływem alkoholu. Pamiętać jednak trzeba, że klauzula nie obejmuje odpowiedzialności cywilnej klienta oraz skutków spowodowania wypadku komunikacyjnego.
Wszyscy miłośnicy białego szaleństwa, którzy wybiorą zwyżkę za uprawianie sportów w ubezpieczeniu Travel World lub Travel World w wariancie The Best, mogą skorzystać z dodatkowej ochrony zakresu odpowiedzialności cywilnej na stoku. Oprócz tego dostępny będzie szerszy zakres ochrony bagażu podróżnego, który obejmuje sprzęt sportowy.
Jeśli chodzi o Koszty Rezygnacji, to odświeżona polisa obejmuje 18 zdarzeń, w przypadku których klient może liczyć na zwrot poniesionych kosztów na zakup wakacji. Nowości w polisie, które oznaczają zwrot kosztów to m.in. poród, pobyt w sanatorium, akt terrorystyczny w kraju, ubezpieczenie kosztów przerwania wyjazdu z powodu zdarzenia losowego. Pozostałe nowości to ubezpieczenie kosztów wypożyczenia samochodu, rozszerzona definicja osoby bliskiej oraz korzystna składka dla osób chorujących przewlekle.
Źródło: Grupa Europa
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…